bloemen

zo luitjes

dag 1 alcohol vrij zit er op
ik ga nu niet gelijk op de weegschaal staan
maar was wel ff naar de MediaMarkt vanmiddag
en heb daar wat cameraatjes in de handen gehad
en besluit genomen , het gaat de
Panasonic DMc-FZ200 worden
zal niet gelijk in huis zijn
dat moeten de centen eerst zijn
toch best een leuk kadotje om je zelf te geven
ik ga er voor

elke-dag-lidia

deze maand staan de bloemen in de schijnwerper

bloemen-in-de-herfst

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “bloemen”

  1. Dacht bij de eerste die had je toch pas nog in je blog…niet dus.
    Een prachttekst met mooie beelden.
    En 2 die lila gekleurde chrysanten staan hier buiten in de pot…en ik leef nog haha
    Zeg altijd die wil ik niet zolang ik nog leef…maar ze zijn toch wel leuk nu de zomerbloeiers verdwijnen.
    Ja toch nog maar ffkes geklikt 😉
    Slaap wel

  2. Leuke vooruitzichten dus. Ben nu al benieuwd naar de foto’s 😉. Hier slecht geslapen, zoon gisteravond een zware aanrijding met everzwijn. Helemaal in zak en as auto kapot. Heb hem gezegd dat dat het minste was want hij had gelukkig niets buiten zich een hoedje geschrokken en nu geen auto meer. Hier jongen pak mijn sleutels maar en we vinden wel een oplossing. En op zijn werk gaat het ook niet goed. Pffft kleine kinderen kleine zorgen ….
    Fijne dag Karel

  3. goede morgen Karel,
    alweer genoten van twee pracht ppsjes, hele goede keuze van je.
    Erg fijn dat je nu een keuze hebt kunnen maken welke camera het wordt,
    ben al benieuwd naar je eerste foto’s.
    Ondanks het trieste weer wens ik je een hele fijne dag toe met lieve groetjes van mij, Greetje

  4. Je hebt een gewichtig besluit genomen (-: En de eerste alcoholvrije dag zit erop. De verleiding is groot om op de weegschaal te gaan staan maar je hebt je kunnen beheersen. Het is ook veel leuker als je na een week ziet dat de eerste hele kilo eraf is!
    Ik houd van bloemen. Dat kan niet anders als je vijf jaar in een bloemenwinkel gewerkt hebt. Maar het heeft ook wel een allergie voor een bepaald soort bloemen ontwikkeld (-: Je kan het ook “verwend” noemen. LOL.
    Fijn dat je een keuze voor een nieuwe camera hebt kunnen maken. En wie weet- tegen de tijd dat je het geld bij elkaar gespaard hebt – is er een aantrekkelijke aanbieding.
    Warme groet!

Geef een reactie

