cameraatje – info

zo luitjes

weekend weer gedaan
en ik hoop het was voor allen een mooie
hier en daar liep het niet als gewenst
had ik zelf ook nog ff , ja dat uurtje terug , maakt het vroeger donker
nu ben ik niet bang in het donker , maar ga toch niet bij de deuren langs
op zondag werd al 1 wijkje gebracht , nu heb ik een wijkje welke daar op aan sluit ook
en vandaag voor het eerst , dus wel bij dag licht
nam er 1 bij , omdat ik mezelf een kadotje wil geven
U weet dat mijn cameraatje het deels heeft begeven
en ik weet , dat er onder U vele goede fotografen zijn , die weten wat al die
afkortingen en bla bla betekenen
dus heb ik een vraag aan hen
komt ie

ik heb een Panasonic DMC-TZ30
waar van het Lcd scherm stuk is
dus kijken voor een andere en dan een stapje op
heb 6 camera’s van 2 merken tussen €300,00 en €360,00
maar welke is nu het best , dat vraag ik dus aan U
jullie zijn top fotografen 🙂
de zeg maar opvolger van mijn oude is de volgende
Panasonic DMC-TZ60
de 2 andere lijken mij ook mooi/goed
Panasonic DMC-FZ 200  , is de duurste van deze 6
Panasonic FZ 72
en drie van Canon
Powershot SX 540
Powershot SX 720 HS
Powershot SX 420 IS
mijn interesse gaat ook wel uit naar de duurste
graag zou ik van hen die mij iets kunnen vertellen over deze camera’s
wie weet zit mijn nieuwe cameraatje er bij
zo ik ga de andere wijken doen vandaag
laat ik U alleen met de laatste gein van deze maand
want ik wil mijn eigen smoelwerk weer op kiek zetten
16-portret
wens ik U een fijne dag
lieve groet
Karel
Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “cameraatje – info”

  1. Van Panasonic ken ik niet zoveel maar ik zou kijken naar een camera met het grootste F(diafragma), 5,6, 4 of nog lager byvoorbeeld om achtergrond flou te krijgen…
    Met een lens 18-55mm kan men ook al veel Karel aan U de keuze en stel de vraag…Wat ga ik doen met mijn camera,
    de duurste is dan soms de beste niet…Euh, ik heb bruin haar volgens de vragenlijst van de politie(hmm)

  2. hahaha….. wat een foto kwam uit de test…….
    Van een fototoestel heb ik geen verstand Karel, helaas kan ik je hierbij niet mee helpen.
    Wens je een hele fijne dag toe, hier is het stralend zonnig weer
    en hoop dat jij dit ook hebt tijdens het lopen van de wijkjes.
    Lieve groetjes Greetje

  3. Vraag je mij om advies (-: Niet doen hoor, want ik fotografeer met een rits-rats-klik-ding of met m’n mobiel.
    Wat een stralende dag vandaag! Ik had het gewoon heet.
    Ik dacht, ik manipuleer die foto van de politie dus heb ik valse voorlichting verstrekt met dat ik een snor heb en tussen de 20 en 24 jaar ben. De uitkomst was een teleurstelling. Vind ik dus écht geen leuke grap.

  4. Hoi karel
    Ik lijk voor geen meter op het voorbeeld…dus als ze me op moeten sporen lukt dat vast niet hihi
    Vooral mijn neus was niet echt vrouwelijk…grijnzzzz
    Bezems zat op de parking…
    Groetjes en geniet je dag

  5. Ik denk dat die Panasonic DMC FZ200 een heel mooie keuze is Karel, heeft hele goede reviews. Net als de andere overigens maar de keuze ligt echt bij jou. Probeer hem en de anderen eens zelf in de hand te nemen ipv via internet te kopen (als je dat al van plan was)
    Voila Karel ik ken ook niet zo veel van camera’s hoor

  6. Sorry, Karel, dat ik me liet gaan in mijn reactie. Het heeft met een trauma te maken. Ik zal het niet meer doen. Het was ook niet persoonlijk bedoeld.

Geef een reactie

