de week door de midden

zo luitjes

we hebben de woensdag te pakken
dus vandaag pc naar de winkel en weet ik snel meer

had ik U al verteld dat ik maandag dacht een vroeg start
te maken met m’n wijkjes maar een lekke band aantrof

naamloos

dus snel wiel er uit
en de lekke band door nieuwe verwisseld
wiel er in en lucht er in en met zeg 15 minuten was ik onderweg
en nadien het bandje geplakt
stel nu dat je dat niet zelf kunt
pppfffttt
had het een latertje geworden
en dan dus in het donker
ipv

uit-het-donker-lidia

in de maand van de gein

april-schattig-cs

wens ik U een fijne dag

lieve

groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “de week door de midden”

  1. Goedemorgen Karel, weet je dat ik dat vroeger best wel leuk vond om te doen. Een van de vele dingen die ik van mijn vader heb meegekregen. Kijk mijn autobanden ook regelmatig na op lucht 😊. Hopelijk pc snel in orde. Rest mij nog je een fijne dag te wensen.

  2. Ja lieber Karel in Köln ist auch Regen nicht so schön aber man kann nichts machen nicht mal ein bisschen spazieren gehen.Hab noch einen schönen Tag eine Umarmung jetzt hast du schon zwei Umarmungen lach…

      1. ze kunnen meer hebben door een keflar laag , maar een flinke spijker of bout en hopla aan het werk , ik heb nu met dit fietssie 2 lekke banden in zeg 4000 KM , is niet slecht

  3. Hoi karel
    Tja klikken had ik ook hier nog kunnen doen maar gelijk alle 3 al gezien straks.
    Maar het is je gelukt 3 stuks en nieuw voor mij. 🙂 🙂 🙂
    En kreeg nog een lach op mijn gezicht want zag dat het verloren schaap terug was…
    Snel even gaan kijken.
    Groetjes en geniet je dag

  4. Een fietsband repareren… knap… Ik zou het misschien wel kunnen, maar ik wil het niet leren. Als het zou moeten, dan wel. Sommige dingen, daar heb ik gewoon geen zin in. 😉 Daarom lijken die banden van Rob mij wel wat…

  5. Platloze banden nog nooit van gehoord…de correctie geeft ook nog eens aan dat het een fout woord is hihi
    Ja het echte leven kan leuker zijn maar dan moet je wel zelf de slingers ophangen…
    Nu nog niet haha…bankhangze

  6. Je werd wel heel vroeg voor het blok gezet! Een achterwiel verwijderen kan ik alleen als de fiets uitvalnaven heeft. Anders komt het op ordinair banden plakken aan. Daar draai ik dan mijn handen weer niet voor om (-:
    En het is vandaag alweer donderdag…
    Lieve groet

Geef een reactie

