pc ff weg

zo luitjes

ik had een fijn weekend
en ik hoop U ook
zaterdag maakte ik een mooie wandeling zo U wel weet
zondag hield ik een beetje een rustdag , tot er een wijkje folders werd gebracht
toen was ik dus ff aan het wandelen met hindernissen
onder een stralend zonnetje

na een hapje eten haalde ik m’n ouwe pc van boven
en sloot deze aan , haalde tig updates op
nadat ik microsoft Essentials had laten scannen
waarom dit alles zal ik U laten zien
een paar maal onderstaand beeld
en als U daar op klikt hoord U ook wat ik afgelopen week hoore
vermoedelijk de koeling die aanloopt
dus geen goede koeling en vandaar dat scherm
breng ik morgen pctje ff naar de zaak
heb dan morgen ook mijn 3 andere wijkjes
dus zal weinig online zijn
maar ik wed dat U zich ook wel zonder mij vermaakt
🙂

imag0210

in de maand van de gein

spreekwoorden-gezegden-en-aforismen-4

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

37 thoughts on “pc ff weg”

  1. Je hebt hetzelfde toetsenbord en muis als ik 😉
    Pc maakt ook herrie bij het opstarten de rest is anders hihi
    Wat een zware stem hoorde ik… 🙂
    Pps daar stond zuid Korea dus bijna naar de maan…
    Kende zelf de pps niet eens meer…zolang staat die er al…
    Die van jou herkende ik wel 🙂
    Mooie gezegden staan er in…slaap wel

  2. goede morgen Karel,
    een leuke pps met mooie teksten er in.
    Veel succes met je pc en vandaag met het rondbrengen van folders,
    hier is het koud, triest en regenachtig weer, hoop dat het daar boven beter is,
    wens je toch een fijne dag toe,
    liefs Greetje

  3. Hoi karel
    Klikte even op de link…en kom bij een verhaal uit pffttt
    Knap hoor om dat te delen.
    Was ik bijna vergeten om hier terug te gaan…maar ben er en krabbel wat hj
    Je boft met het weer zodat het wandelen met hindernissen te doen is.
    Vertel wat staat er op je pc waar anderen niks mee te maken hebben 😉
    Groetjes en geniet je dag

  4. Wünsche dir lieber Karel einen schönen Montag bin heute was spät war beim Arzt ist aber alles schön bei dir ich wünsche dir eine schöne sonnige Woche lieber Gruß und Umarmung Gislinde

  5. ist da echt was, kann ich mir kaum vorstellen, lass es prüfen, ist doch eigentlich neu gewesen oder ist es der Alte, den und sein Orchester habe ich schon original im Stadion gesehen , eine gute Woche ohne Stress wünsche ich

  6. Neem je tijd, Karel. Bloggen is niet het “echte leven.” Al voelt het vaak wel zo. Ik ben gehecht geraakt en de mensen waarmee ik blog. Hun kleine en grote veranderingen en kijk op het leven.
    Ik heb werkelijk geen sikkepitje verstand van een computer of laptop. Alles wordt voor me geregeld (-: Ik hoef alleen maar te schrijven, haha.
    Succes met je pc. Ik heb genoten van de aforismen!
    Lieve groet

  7. wil je 6 blije gezichtjes moet er wel wat werk verzet worden…maar nu nog niet haha
    En het is echt niet zo, even naar de winkel en klaar…
    Nee genoeg feestdagen in dec. 😉
    Je hebt me op een idee gebracht zuurkool:)
    Smakelijk

Geef een reactie

