weekend

zo luitjes

weekend
en een droge ook nog
zo ” men ” zegt
dus ik ga er zaterdag op uit te wandelen en wel op het Twentepad
Almelo – Tubbergen
en laat de andere ff liggen , lopen niet weg

Twente 1.png

zo ik hoopte op droog weer om te wandelen
zo zijn eigenlijk al onze gedachten
mooie gedachten
toch

mooie-gedachten-greetje

in de maand van de gein
ja wat heet gein
kwam het ziekenfonds maar terug

leve-het-ziekenfonds

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “weekend”

  1. hopelijk hou jij het droog, hier mist op het moment maar dan van die dikke vette mist die je met een mes moet doorklieven fijne wandeling Karel

  2. hi Karel,
    Erg leuk om mooie gedachten nog eens te zien en tja…. lang leve het ziekenfonds, haha….
    Wens je een hele fijne wandeldag toe en hoop dat daar ook de zon schijnt zoals hier,
    dan kan je dag niet meer stuk,
    zonnige groetjes van mij

  3. Vandaag zit er alweer op. Waarschijnlijk heb je fijn gewandeld want het was droog en dat was al heel wat (-:
    Mooi omgeving om te wandelen. Ik heb er heel wat kilometers op de fiets versleten. Door het langzamer tempo maak je veel meer deel uit van de omgeving.
    De mooie gedachten PPS van Greet vind ik geweldig!
    Lieve groet

  4. Hoi karel
    En je mailbox alweer leeg?
    Foei karel…stel me altijd eerst voor net als jij 😉
    Vandaag een mak an dag en nee ik doe niet altijd mak an grijnzzzz
    Groetjes en geniet je dag

Geef een reactie

