plannetjes maken

zo luitjes

ja ik spendeerde meer tijd aan plannetjes smeden dan aan het
HuisHaten
nu is dat geen ramp hoor , ik heb het aardig op orde in m’n huisje
komt zo , deze dagen is het wat winderig en nat
en dat zijn we natuurlijk snel zat
maar het weekend heeft wat droog weer in het vat
dus ik wat sites bij de hoorns gevat
zoals het weer en de NS en zelfs 9292
en zocht eerst naar het vervolg op het Brabantsvennenpad
maar het is wat moeilijk daar heen en terug te komen door werk aan het spoor
dus ik ga een deels onbekende kant op
wat dat is verneemt U zaterdag

maar het geeft wel aan
aan welke kant ik sta in de volgende pps
hihi

de-keuze-2

in de maand van de gein
keuzes maken
🙂

bauchnabel-tatoo

wens ik U

een fijne avond
en een gezonde nachtrust

en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

27 thoughts on “plannetjes maken”

  1. Je bent plannetjes aan het maken…en er komt droger weer.
    Nu ben benieuwd welke kant je dan op gaat…zou toch maar een plu onder handbereik houden.

    Ha in de nacht wil jij toch slapen?
    Fijne avond

  2. Haha, die buik (-: Ik hoop dat het een afwrijfplaatje is maar ik vrees het ergste…
    Heel verstandig om een andere route te kiezen. Brabant kan best wachten, dat ligt er over tien jaar ook nog.
    Zondag schijnt het mooi weer te worden. Neem het ervan, Karel!
    Lieve groet

  3. De weersradar ziet er goed uit om een mooie wandeling te maken Karel & men is zo oud als men zich voelt zeg ik altijd…
    ’t Amusement op de wandeling daar…

  4. Wünsche dir einen schönen Freitag Mittag komme erst jetzt dazu um im Computer nachzusehen,hate keine Zeit ist wieder alles sehr schön nur das Wetter nicht.Wünsche dir ein schönes sonniges Wochenende liebe Grüße von mir und Umarmung Gislinde

Geef een reactie

