oktober herfst maand

zo luitjes

het is nu echt herfst hier , maar hoef er niet op uit
deed eerder al boodschapjes zo dat ik een pan vol boerenkool kan maken
met spek en rookworst
deed ook een was draaien en zou nog dit en dat
nu dat is blijven liggen
hihi
loopt ook niet weg
nu regent het wat en de wind trekt behoorlijk aan
ook nam ik voor de maandag nog een wijkje aan voor vast
lukt wel om dat te doen
en heb ik met Sint en Zwarte Piet
misschien wat in de schoen
🙂

oktobermaand

in de maand van de gein
blijf ik bij de mooie natuur

natuur_en_sex

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

27 thoughts on “oktober herfst maand”

  1. Hoi karel
    Na een natte middag weer thuis en met de inhaalslag bezig.
    Ja ook wij moeten dat soms…
    Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste…zal ook wel komen omdat het een nieuwe is voor mij.
    En die andere platen al zo dikwijls gezien…
    Groetjes en fijne avond

  2. Vanmiddag zat ik precies midden in een harde bui. Nergens een mogelijkheid om te schuilen. Ik kwam verzopen thuis. Rosa sprong onderweg nog lekker in de sloot. Was ik maar een hond. Wát een leven (-:
    Je Oktober PPS vind ik prachtig. Iets waar sexy o.i.d. op staat open ik niet. Principekwestie.
    Lieve groet

  3. dag Karel,
    een hele mooie herfstpresentatie met pracht beelden
    en een humorvolle nature sexy, leuk!!!
    Geniet op deze natte herfstavond met flinke plensbuien lekker binnen in huis aan de tv (voetbal?) of je pc,
    lieve groetjes Greetje

  4. Nu dacht het is bijna zover dus nog ffkes wachten of de goeie er komt te staan…en ging al de hele week goed 🙂
    Denk dat nu de oude er intussen wel tussenuit zijn…en ze de volgorde weer weten hihi
    Baalde daar echt wel van steeds de verkeerde blogjes,maar nu niet meer dus.
    Hangze

  5. Smakelijk daar met de boerenkool, spek & worst Karel, veel mooie sexy groenten gezien & heb mijn crea’s bovenaan blog wat verkleind, denk dat blog zo volledig te zien is…

  6. Einen schönen Mittwoch lieber Karel hier in Köln ist Regen und Ungemütliches Wetter aber was soll man machen kann ja nicht sowiso nicht wandern ich hoffe bei euch ist das Wetter es besser.Liebe Grüße noch von mir und Umarmung Gislinde

  7. Hallo Karel aus dem verregneten Köln sende ich dir liebe Grüßen ja an der Ahr war es sehr schön mal was anderes zu erleben hab einen schönen Mittwoch mit vielen Grüßen Klaus in Freundschaft

  8. Hoi karel
    Hier komt er altijd weer wat tussen haha…
    Nee geen vaste tijden hier maar af en toe zorgen dat de slaap genoeg is.
    En ben zowiezo geen ochtendmens…maar dat wist je al grijnzzz
    mzl

  9. De nerven gebakken van een boerenkool kunnen denk ik wel best smaken met dit weer & het zijn nog gezonde vitamientjes ook Karel…Hier rustdag met het tuinieren, kan geen blote appel meer zien…

Geef een reactie

