geef me een dag

zo luitjes

een schitterend weekend weer ten einde
ik nu druk met een inhaal slag bij U en de mailbox
maar eerst gister nog ff
om 05:00 liep mijn wekker af , en echt vroeg lag ik er ook niet in
de avond er voor , maar ben fit genoeg , gelukkig
koffie zetten en na bakkie 1 , kwebbel geroepen
ontbijtje , ik brood met ei en bacon
hij een hap lucht uit een crosant
en op naar Maastricht en aan de wandel

een prachtige lange dag in het diepe zuiden
album , klik op kaartje

wandeling-15-oktober

werd er al aan het einde van het weekend herinnerd
om 10:00 uur vanochtend
we gingen m’n tuintje in te wandelen
lag er al een wijkje folders voor de deur , nu geen gezeur
die zijn voor morgen

wandeling-16-oktober

ja wat denk je Gerard wil komen wandelen en ik laat hem uitslapen
nee echt niet , lopen zal je
we hadden een pracht weekend al in al
en wat een weertje hé

beide kaartjes bevatten een foto albumpje
met een mix van kiekjes van mobiel en cameraatje
bij het bezien er van moet U in gedachten houden dat het half oktober is

in de maand van de gein

de-geest-van-de-lamp

lieve groet

Karel

 

 

 

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “geef me een dag”

  1. Twee mooie fotoverslagen van een gedeelte van het Limburgs landschap Karel
    (heel leuk om te zien, fijn dat jullie zo genoten hebben, vooral ook van het lekkere pilsje op het Vrijthof).
    Ook een leuke diavoorstelling heb je hier geplaatst,
    zeer geslaagd blogje.
    Welterusten voor straks en slaap lekker,
    groetjes Greetje

  2. Hallo lieber Karel wünsche dir einen schönen Montag sind auch wieder in Köln konnte nicht so viel Wandern aber was solls schöne Fotos ich wünsche dir noch eine gute neue Woche lieber Gruß von mir Gislinde

  3. Ja mogge in de middag kan niet dus wens ik je gewoon een fijne dag.
    Met lekker buiten zijn, zonneke erbij…
    Wat wil je nog meer…

    Ja denk als ik zeg dat je er niet was gisteren dan is het niet goed…dus zeg ik niks 😉
    Dacht dat haal je in de avond wel in maar je had het te druk met je blogje…pfftttt
    Vandaag de nieuwe week en voor jou een trap vol met folders die allemaal de deur uit moeten, maar is geen straf want is mooi weer toch?
    Geniet je dag

Geef een reactie

