weekend

zo luitjes

het is er weer
wat nou weer
goed weer
en wandel collega is er ook weer
rara wat gaan we doen
natuurlijk aan den wandel
en wel in zijn geliefde Limburg
en wel het Krijtlandpad
Maastricht-station-Mariadorp
niet gek lang , maar ver weg en met ook werk aan het spoor

het-nederlands-limburgs-heuvelland

in de maand van de gein
en na een lange dag met mooie wandeling
ook wel verdient
toch

biertje-1

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

26 thoughts on “weekend”

  1. Jij ook al aan het bier haha 😊 . Ik wens je veel wandel plezier met hopelijk beter weer als bij ons want hier regent het al van gisteravond.

  2. Hallo (onbekende) Karel. Ik heb je reactie (of eigenlijk die van je moeder) over managers gelezen bij Grensgevallen van Bea. Zou ik die reactie op mijn eigen blog mogen gebruiken? Ik vond hem zeer goed!

  3. Hallo Karel schöne Fotos sind das geworden super hab ein schönes Herbstwochenende hier ist es durchwachsen mal Sonne mal Regenschauer viele Grüße Klaus in Freundschaft

  4. Hoi larel
    Voor de koffie… ???
    Maar wel met de wetenschap dat die eraan zat te komen.
    Een flinke reis voor de boeg…o nee die zit er al op straks thuis zien te komen.
    Veel wandelplezier…

  5. Einen schönen Samstag lieber Karel schöne Fotos bin mitgewandert Lach…sind an der Ahr aber das Wetter könnte beser sein Liebe Grüße und einen schönen Tag wünsche ich noch Gruß Gislinde

  6. Ik dank je hartelijk voor een biertje. Maar dat geeft niet, heb jij er meer (-:
    Door medicijnen kan ik geen alcohol drinken. Ik mis het ook niet gelukkig.
    Wat een mooie foto’s! Limburg is zó mooi! Mijn man en ik hebben er veel gefietst. Vooral de Eijsderbosweg (-: En de Keuterberg!
    Lieve groet

Geef een reactie

