kinderen

zo luitjes

ook deze dinsdag loopt op z’n eind
het was geen dolle dinsdag
gewoon een dag als alle anderen
ben al aardig gewend aan het gepensioneerd zijn
went snel hoor
hihi
liep nog ff een wijkje in de ochtend , gelijk een boodschap nadien
had dus eten en drinken in huis , en toch haalde ik een bak chinees
kan verkeren
hihi
vandaag was er ook een man van de woningbouw hier voor wat zei daar
pion noemen
wij noemen het flauwekul
al werden er wel rookmelders geplaatst nu

iets heel anders , ik zocht een pps voor bij de gein van de maand
vond ik , en beter nog
vond er 1 passende voor hier bij
toch
mijn leeftijd dus
😉

age-of-innocencia

in de maand van de gein
kinderen

ah-ces-gamins

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “kinderen”

  1. Mogge karel
    Had jou toch bij de ondeugende ingeschat 😉
    En ja een overbodige vraag natuurlijk ik bij de lieve…
    Ja je zag groen alleen zag ik het niet grijnzzzz
    Groetjes en geniet je dag

  2. Einen schönen Tag lieber Karel wieder sehr schön bei uns Regnet es mal wieder aber zum Wochenende soll es ja schöner Werden hab noch einen schönen Nachmittag alles liebe von mir Gislinde

  3. Kinderen, de mooiste wonderen op aard. Zo jammer dat ze hun onschuld verliezen… Maar ik ben en blijf verzot op kinderen. Als ze lief zijn tenminste. Van ettertjes hou ik niet. In ieder geval ontmoet ik veel goede jongeren. Mensen fixeren zich te vaak op degene die lastig en ontspoord zijn, terwijl de jeugd zo goed is. En mooi hé!
    Lieve groet!

Geef een reactie

