emotie

zo luitjes

m’n trouwe maat op lange en mooie tochten
is zo ik het kon beoordelen , in goede handen
pa en zijn zoon , welke mijn fiets ” cool ”  vond
komt ie wel achter als hij de zeg Furkpas op fietst
dat is zweten zo warm ondanks de meters hoge sneeuw muren
maar ik vertelde hem over mijn rondjes IJselmeer
en dat waren er velen van kinds af aan
dus begin daar maar mee
hij glunderde
dat zit wel goed
gaf bij de papieren van de fiets
de volgende foto mee
en de pps die er in zit verteld me
het zit goed

pagina-17

verder had ik een rustige zondag
liep een wijkje reclame al , dus vandaar maar 3 te gaan

vandaag zie ik wel weer wat de dag mij brengt
wat werk wat rust en best redelijk weer
ik zal me niet vervelen

in de maand van de gein
trakteer ik op een koekje

Christmas spice-cakes with chocolate

wens ik U een goede start

in de nieuwe week

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

23 thoughts on “emotie”

  1. Gefeliciteerd Karel dat je met een goed gevoel je maatje hebt verkocht. En dat het goed gegaan is op marktplaats. Weer een ervaring rijker moet je maar denken.
    Ook voor jou een fijne week. Groetjes Anna

  2. goede morgen Karel,
    hahaha…. wat een verrassing, klik ik op jouw foto en wat zie ik??????
    Heel leuk, dankjewel.
    Vond de cookies te gek, heb ze liever niet.
    Geniet van deze tot nu toe mooie dag,
    liefs Greetje

  3. Hoi karel
    Wie weetkom je je fiets nog een keer tegen met een rondje om het ijselmeer
    Maar alleen het feit al dat jij genoot van het gezicht van die jongen zegt net als de pps van greetje dat je de ander wat gunt. Groetjes en geniet je dag

  4. Een mooie man op die fiets ,die komt ook nog met koekjes en ja hoor ik lustte er wel een en werd hard uitgelachen 😀
    prachtig weer maar ik ben nog moe van gisteren en maak maar kleine rondjes vandaag.
    groetje en geniet van een mooie maandag Karel

  5. Tijd vliegt door je handen als los zand. Het is alweer maandag (-: Maar de kop is er alweer vanaf.
    Wat een leuke en stoere foto van jou met je fiets! Een mooie PPS met een gezonde reflectie van een mens die zijn gezonde verstand gebruikt. Daar houd ik van.
    De koekjes zien er heerlijk uit maar sla ik over want ik eet geen suiker meer. Nou ja, heeft de rest des te meer, haha.
    Zonnige groet!

  6. Wünsche dir einen schönen Montag schönes Foto von dir Karel und auch sonst ist alles wieder toll.Ich wünsche dir eine schöne sonnige Woche ich komme auch nicht zur Ahr muss ja dauernd zum Arzt.Liebe Grüße noch von mir Gislinde

    1. danke Giselinde
      bei dir konnte ich nicht ein reaction geben
      ja ich in meine beste rad jahren 🙂 das rad habe ich verkauft und es hat ein gute neue fahrer 🙂
      der Ahr bleibt auf dir warten , als du wieder was besser auf der weg ist
      liebe gruss , Karel

  7. Wie goed doet, goed ontmoet. Dat denk ik ook.
    Ik hoop dat jouw fiets een goede nieuwe maat krijgt. Tuurlijk doet het je wat na zoveel kilometers samen op pad. Mooi die foto. Ben jij dat als fietszwerver?
    Geniet nog van een gezellige avond. Lieve groet, Bea

  8. Ha karel
    Jij in de weer met de stoffer en slangentrees…ik met het strijkijzer.
    Alvast een begin maken want is best veel…zomergoed als extra erbij…
    Maar is ook zo weg als je eenmaal begint.
    Maja dat beginnen hè whahaha
    Groetjes en geniet je dag

Geef een reactie

