weekend weerspiegelingen

zo luitjes

weekend weer daar
en ik geloof best aardig weer

gister een zeer geslaagd afscheid feessie van een oud collega
welke met pensioen is nu ook
vele oud collega’s waren er op af gekomen
gezellig zo die ouwe garde weer eens te zien

ik heb geen plannen gemaakt , zal het nemen zo het komt
misschien wat tijd om eens achterover te leunen
en de weerspiegelingen van de afgelopen tijd bekijken
of er op uit gaan en natuurlijke gaan bekijken

weerspiegelingen-lidia

in de maand van de gein
wil ik U waarschuwen , mocht U plannen hebben om te gaan klussen

ca-bricole

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

28 thoughts on “weekend weerspiegelingen”

  1. Hoi karel
    Wat een prachtige weerspiegelingen…en nieuw voor mij…
    De onderste daar zijn vele varianten van en ook ik heb er een ingepland staan hj
    Ja gister toch nog op pad geweest…en beter nog geslaagd 🙂
    Groetjes

  2. Hi Karel,
    weer hele mooie ppsjes hier gezien.
    Ja, is toch hartstikke leuk en gezellig om oud collega’s nog eens te zien.
    Je zal je beslist vermaakt hebben.
    Heb je de fiets al verkocht?
    Lieve groetjes vanuit een zonnig zuid-Limburg, alleen een beetje frisjes,
    Greetje

      1. Ja dat antwoord kan ik wel verzinnen 😉
        Ben goed gezelschap met winkelen…op tijd terrasje pikken en soms laat ik de mannen daar achter 😉
        Sweet dreams

  3. Het is buiten genieten met zulk prachtig herfstweer. Dan heeft een mens weinig nodig om tevreden te zijn. Een kopje thee of koffie is al voldoende. En de boog kan niet altijd gespannen zijn, Karel. Rust op zijn tijd is goed voor je.
    Leuk hè, om “ouwe gabbers” weer eens te spreken?
    Herfstige groet!

  4. Hoi karel
    Dat is dan weer het leuke van wp zomaar nieuwe bezoekers…bij mij alleen een like 😉
    reactie dan was ik terug gegaan nu niet dus grijnzzzz
    Geniet je zondag en s6 met de fiets

Geef een reactie

