herfst

zo luitjes

we hadden de 1ste vorst aan de grond
was ook een mooie heldere nacht vol sterren en de maan sikkel goed zichtbaar
en ja op de fiets kan de jas wel aan ook
deed minder dan ik me voor genomen had
maar zette wel m’n 1ste advertentie op marktplaats
m’n randonneur fiets staat te koop
ben benieuwd

ja de herfst is er nu echt wel
dat ik wil U verblijden met een mooie pps

herfst-greetje

in de maand van de gein
terug in de klas
😉

belgisch-onderwijs

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “herfst”

  1. Het was een mooie dag, maar wat had ik het vanochtend koud! Had spijt dat ik geen handschoenen had aangedaan. Ik voelde me een enorme aansteller, totdat ik eenmaal thuis op mijn telefoon zag staan dat het rond de 0 graden was. Voelde me ineens een bikkel, haha (-:
    Ben heel benieuwd of je serieuze bieders voor je fiets krijgt. Ik zal duimen voor je.
    Ik heb naar de PPS van de herfst gekeken. Heel mooie foto’s!
    Frisse groet

  2. Dag Karel, dat zijn nogal wijze kindertjes hé in de klas… Leuk om te lezen. Op school is het vaak lachen in de leraarskamer om wat er werd gezegd of wat er werd geschreven.
    En inderdaad, prachtig die koude nachten met heldere sterrenhemel. Het zit er weer aan te komen…
    Alvast een goedenacht en veel succes met de verkoop van je fiets!

  3. De herfst is prachtig maar het was wel ineen erg koud brrr..
    Jaja die mamma’s en die pappa’s toch
    fijne avond en een goede nachtrust Karel
    groetje, Ria

  4. Ha die Karel,
    erg leuk mijn herfstppsx hier te zien, dankjewel.
    Ook gelachen om Juffrouw Vraagt haha…
    Hier had het afgelopen nacht ook gevroren, even wennen aan die kou,
    vandaag maar snel de winterjas uit de kast gehaald.
    Hoop dat je de fiets snel kwijt bent, ziet er nog goed uit.
    Fijne avond verder met lieve groetjes, Greetje

  5. Hier ook geen moeie mee om die vrije dagen in te delen…morgen maar shoppen is er vandaag niet van gekomen.
    Maar gelijk voor ons 2tjes…heb ik gelijk gezelschap 😉
    Fijne avond

  6. lieber Karel, was für eine tolle PPS von Greetche, ja, der Herbst bringt uns auch kältere Zeiten und wer weiß, wann der erste Schnee kommt, Bodenfrost ist echt nicht sehr weit weg, wünsche einen fröhlichen Tag

  7. Zal toch morgen pas worden…zijn antwoord eerst de boodschappen doen hihi
    En ja dan is het etenstijd want ga hutspot maken.
    En je kan best zonder telefoon op een feessie 😉
    Veel plezier

Geef een reactie

