daar gaan we weer

zo luitjes

ik hoop U had een fijn weekend als ik dat had
zal vast wel , toch
de zaterdag had ik een leuke ontmoeting  zo U weet
fijn gebabbeld en koffie en zo wat gedronken tot we
Cat en haar man brachten waar ze naar hun gate gingen
Rob ging weg ik bleef en had nadien nog een ontmoeting met
collega wandelmaatje

chey-vriendschapwordgehoord

zondag morgen was HH aangezegd
en ik hoopte dat 1 wijk folders eer vroeg zouden zijn
en ja hoor die kwamen mooi op tijd , helaas gelijk met de regen
en ook die is gebleven
dus morgen maar de 4 wijkjes doen
volgens mij is er weer 1 of andere Moederdag of zo
zijn extra dik de
Folders

in de maand van de gein
U begrijpt wel dat ik na lange dagen als zaterdag
soms een tukkie doe
toch

a-chacun-sa-sieste-tukkie-doen

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

25 thoughts on “daar gaan we weer”

  1. Der Samstag war regnerisch. Sonntag so durchwachsen und am Montag haben wir Feiertag.
    Tag der deutschen Einheit und ich werde versuchen, ob ich auch etwas HH schaffe, ist ja mit dem Rücken nicht so einfach.
    Alles Gute und viel Spass beim Austragen deiner Flyer 😊

    LG Mathilda 🍄🍁🍂🍃

  2. hi Karel,
    heb je je rondje al gelopen? Zo niet, veel succes er mee.
    De eerste pps is mooi met een prachtig liedje van Brian Adams
    en die andere gewoon te gek om te zien, wat een gein….
    Fijne dag verder met de meeste groetjes, Greetje

  3. Mogge karel
    Ja idd malloten…al hebben ze wel een punt maar blijf van het gezellige kinderfeest af.
    Heerlijk die gezichtjes en het gezellig samen zijn…
    Zal weer moeten gaan shoppen haha…maar eerst ver verjaardagen maar eens doen.
    Groetjes en wandel ze met hindernissen

  4. lieber Karel, die PPS gefällt mir, musst du die Woche weder fleißig Werbung austragen?
    Hoffe, dass das Wetter noch erträglich bleibt, alles Gute wünsche ich für die Woche

  5. Gelukkig krijg ik al die reclame niet meer maar in de winkels ligt hier al de eerste chocola sint hoe verzin je het in oktober

  6. Voor mijn gevoel is de zaterdag alweer een week geleden (-: Tijd glipt door je vingers als los zand.
    Karel, je doet het toch allemaal maar! Door weer en wind. Het was ineens herfst buiten en verdraaid, ik moest weer een jas aan. De zomer is echt voorbij maar dat wil niet zeggen dat het leven daardoor minder de moeite waard is.
    Lieve groet

  7. Gelukzak ben jij om Brian Adams naar zijn gate te mogen begeleiden,
    enkel jammer dat je toen van de bank bent gevallen & achteraan op een kever in slaap viel(hmm)

  8. Hier heeft iemand heel goed naar je 1e pps gekeken en geluisterd 😉
    Hoi karel
    Ja dacht al dat je dat plaatje bedoelde en ik zei de gek ga gelijk op zoek in mijn voorraad mappen zonder pfffttt te zeggen haha…goed hè.
    Groetjes en geniet je dag…misschien eens kijken of er wat voor je bij zit in het asiel…mzl

Geef een reactie

