weekend

zo luitjes

weekend wederom daar , die blijft ook maar komen hé
en eigenlijk leef ik nog steeds in dat ene hele lange weekend
hihi
ja als ik alle gewerkte weekenden moet inhalen heb ik nog wel ff te gaan
zo U wel gezien hebt denk ik was ik j.l woensdag op Schiphol
ja moest er overstappen op de trein naar hier
vandaag ben ik ook weer daar op de Plaza
komt een blogmaatje met zoon en dochter en schone dochter aan
uit het verre Canada , ik ontmoete hen er wat jaren terug ook al eens
komt zo ze hebben een lange tijd voor de vlucht naar ik dacht Bremen
en ik tref hen dit keer niet alleen , een ander blogmaatje van haar en mij zal er ook zijn
wordt vast gezellig , heb geen idee of ze plannen hebben om ergens heen te gaan
we zullen het zien
en U hoort er dan wel van

canada-08-canadees-paradijs

in de maand oktober is gein
de afsluiter pps
🙂

wat-zal-ik-aantrekken-2

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

24 thoughts on “weekend”

  1. Twisten op dit uur…dan val jij in slaap man…
    Wat een leuke pps van hun thuisbasis en de onderste heb ik ook ergens ingepland staan en blijft mooi staan ook haha…of ik moet nog een passende andere vinden.
    Slaap lekker

  2. Leuke dingen dus op het menu. Wil jij de groeten doen aan Cat van mij, dat ik vaak aan haar denk maar dat het nu gewoon te ver was voor mij om ook even te komen . Veel plezier Karel

  3. Goedemorgen Karel, Die verlaten schuur vind ik zo aantrekkelijk. Een heel mooi plekje.
    En ja, ik sta deze dagen ook vaak voor de kleerkast, niet wetend wat aan te trekken… Wordt het fris, of wordt het warm? Het kan verkeren als het seizoen wisselt…
    Leuk die ontmoetingen op Schiphol! Ik wens je een prachtig weekend. Geniet ervan!

  4. dag Karel,
    heb hier een erg mooie voorstelling met pracht beelden van Canada gezien en een leuke en geinige. Tja, met dit wisselvallige weer sta ik ook wel eens voor de kleerkast en denk: wat moet ik nu aantrekken………..
    Geniet van je dag met lieve groetjes van mij, Greetje

  5. Hej hej Karel,
    Ik heb mijn ogen uitgekeken op de kleding die mensen dragen. Zoveel rariteiten heb ik zelden bij elkaar gezien. En ze staan er allemaal zeer zelfverzekerd bij. Zie je nou dat ik toch een redelijk normaal mens ben (-:
    Die schuur in Alberta zou ik meteen willen hebben. Hij is alleen zo ver weg…
    Fijn weekend en zonnige groet

  6. Hier ga ik Schiphol niet zien vandaag, ga overstappen van tuin naar binnenwerk & moet ons derde kleinkind nog leren aperitieven(hmm)

    Tot singing in the rain Karel

  7. Hoi karel
    Dus je bleef op vrijwillige basis…zag je niet meer dus vandaar die houtgreep hihi
    Als het maar gezellig was toch?
    Dus het werd een dag samen…op pad geweest of op spl gebleven?
    Weer een ontmoeting achter de rug…en komt er een vervolg?
    Groetjes en geniet je dag

Geef een reactie

