terug in de tijd

zo luitjes

na een beetje een rustige dinsdag
beetje van dit en dat , kijk ik al uit naar morgen
sommigen van U weten het nog wel , ik had op m’n FB
het volgende gezet

imag0039

nu die krijgt een nieuw baasje , en ik breng het er ff heen
want wat wil het geval , U weet wel van het blog over die mooie fietsbruggen
o.a 1 in Purmerend die in de pps te zien was , die ga ik dan op de weg terug ff bekijken en er over rijden natuurlijk
geeft mij gelijk een aardig ritje door een streek welke ik goed kan
uit de laatste jaren van de jaren ’60

dat brengt mij bij de volgende pps

0001-nog-thuis

in de maand van de foto
houd ik het klein dit keer
maar wel heel erg mooi

a-magical-miniature-world

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

24 thoughts on “terug in de tijd”

  1. 2 prachtige ppsjes maar vooral die fiets is een leuke voor jou…en de onderste komt me bekend voor maar zal een andere naam hebben. Niet te vinden hj
    Hopelijk is de koffie klaar als je aankomt met zoiets moois 😉
    Hang ze

  2. Das -Runterladen von deinen Droboxusercontent– ist etwas Eigenartig was du da verwendest. 2,7 Minuten braucht man da. Hoffe alle anderen sind schneller und -EHRELICH_ zu den runterladen. Habe ich noch nie gehabt . Es gibt andere—. Aber das ist dsein es wie und was. Habe einen PC ! Kein Handi zum anschauen. L.G.

  3. Einen schönen Tag wünsche ich dir lieber Karel wieder sehr schön gut gemacht,ja im Moment sieht es bei mir nicht gut aus kann mit dem rechten Bein schlecht gehen aber es wird schon wiede Grüße und Umarmung Gislinde

  4. Hoi karel
    Doelde op de fietspps
    Zou nooit de auto in de vijver parkeren..maar ongelukken zitten in een klein hoekje.
    Lees ik dat nu goed ga je de trein in met klokje en fiets?
    Appelstroop is toch ook lekker hj
    Groetjes en geniet je dag

  5. Mooie fiets, Karel. Een trippel, zie ik. Wat heb je voor frame? Is het nou een Zeus? Ik kan het net niet lezen…
    Als je met die klok over die brug fietst, zal die wel gaan klingelen, denk ik, haha.
    Goeie reis!
    Lieve groet

  6. Ja duidelijk nu maar dat haalde ik er niet uit hihi
    Hoi karel
    Nieuwe dag en wat voor een …hier nog steeds zomers met 22 graden.
    Maar die regen zal ook wel deze kant opkomen.
    Groetjes en geniet je dag

  7. Nu bloemetjespapier vinden kinderen niet zo mooi hè…maar heb tot zondog de tijd dus komt goed.
    Zegt ie dat dan?
    Bankje wat kan praten…hey ouwe ben je er weer hihi
    ga maar weer hangen hoor…mzl

Geef een reactie

