wat was het een mooi weekend

zo luitjes

al had U maar de helft van mijn mooie weekend
dan had U een top weekend
en ik denk dat het ook wel zo zal zijn
we hadden het weer nog weer mee en genoten daar van
op ons eigen wijze
toch

ik zag gistermiddag zo om 14:00 uur dat er al een wijkje reclame folders gebracht werden
en het is goed weer , dus gelijk maar ff weg gebracht
kan maar klaar zijn
toch

ik liep de voor mij laatste etappe van het Pieterpad
bij schitterend weer door ook weer een schitterend landschap

fotoalbum

ik zocht in mijn archief met ppsjes
iets over wandelen en Limburg
en wat denkt U , kom ik er 1 tegen met als maker iemand met dezelfde naam als ik
en ik vind het nog een mooie ook , al kan ik niet zo mooi zingen

zuidlimburg-en-omstreken-1

in de maand van de foto
pas ik deze ff aan voor bij mijn kiekjes

aparte-leuke-en-bijzondere-fotos

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

22 thoughts on “wat was het een mooi weekend”

  1. Hallo lieber Karel. Nun weis ich nicht wie du das alles einsetzt zum Runterladen??? Man kann doch eine pps richtig versenden.–Ohne runterladen. Nur Anklicken !!! so machen wir das alle. Deine Methode ist schon eigenartig. Dauert viel zu lange. Ist das bei anderen auch so ? Bedenke ich empfange das mit PC. Kein Handy—– oder anderes. L.G. Wolfgang

  2. Dag Karel, fijn te horen dat je weekend leuker was dan het mijne. Ik moest oppassen, poetsen, wassen, strijken, boekhouden, enz… enz… Gelukkig gisterenavond toch twee gezellige uurtjes gehad op het lege strand bij ondergaande zon. Ik hoop nu op een rustige week. Als ik de foto’s van jouw mooie wandeling zie, ben ik stiekem toch jaloers. Wandelen is ook het liefste wat ik doe. Niets zo gezond als lekker doorstappen in de natuur. Helaas schiet het er nogal bij in met mijn druk leven. Maar dat komt straks wel weer goed. Het zijn drukke maanden. Even door de zure appel heen bijten. Blij dat ik gezond ben en het kan doen. Ik wens je alvast een gezellige week. Lieve groet Bea

  3. Een limburgs lied en de foto’s van jezelf waren mooier…
    De onderste aparte, leuke en byzondere…vooral dat manneke dat wel een boedha leek en dat aapje die naar het slot wijst…vast een slimmerik 😉
    Slaap wel

  4. goede morgen Karel,
    Wat leuk een pps met foto’s van het Limburgs landschap.
    Heb er een paar gezien van op steenworp afstand van waar wij wonen,
    o.a. de Etzenrather Muehle……Komen we heel vaak met de fiets langs, kun je ook heerlijk eten en drinken…..
    De tweede leuke pps met aparte en hele byzondere foto’s,
    wens je een hele mooie en zonnige week toe met lieve groetjes,
    Greetje

  5. Hoi larel
    Nee die verzameling wordt niet meer zoveel mee gedaan hihi
    Heb nu andere aapjes die veel leuker en fotogenieker zijn 😉
    Maar idd met printscreen had ik die wel in kunnen pikken.
    Groetjes

  6. Het was heerlijk weer om…ja, eigenlijk om álles te doen. Wij hebben er dan ook dik van genoten. Lekker op de fiets en in de tuin gezeten. Kopje koffie erbij. ”
    Oh, wat is het leven fijn als de zon schijnt.” Dat heeft Andre van Duin toch maar mooi gezongen.
    Schitterende laatste wandelroute van het Pieterpad! Daar ga je nog met veel plezier aan terugdenken.
    Warme groet

Geef een reactie

