weekend

zo luitjes

we hebben het weekend alweer
ik heb mijn huisje fijn en goed op orde
en zal dan ook het weekend er fijn op uit
morgen ben ik weer in het Limburgse land
alwaar ik de voor mij laatste etappe van het Pieterpad loop

Swalmen – Montfort

wandel ik weer door een schitterend landschap
en zal beslist geen bizarre natuurbeelden zien
al weet je natuurlijk maar nooit

bizarre-natuurbeelden

in de maand van de foto
ik hoop ook weer wat kiekjes te schieten
om ook U nadien een idee te geven van wat ik zag
en hen die wel zouden willen wandelen maar het minder goed kunnen
fijn digitaal mee te laten lopen
of ik mijn kiekjes ook kan laten bewegen , ik denk het nie

bewegende-fotos

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “weekend”

  1. Dat rollen gaat jou ook wel lukken want zal heuvelachtiger zijn dan tot nu toe πŸ˜‰
    Veel wandel en reis plezier
    Mooie ppsjes al denk ik bij de 1e wat photoshop…en dat nog nooit eerder vertoond hihi klopt niet helemaal grijnzzz
    Trusten

  2. goede morgen Karel,
    jij inmiddels aan de wandel, met prachtig weer, geniet er van.
    Hier twee hele aparte ppsjes gezien,
    de eerste inderdaad met hele bizarre beelden en de tweede erg mooi en byzonder gemaakt.
    Hartelijk dank voor je mooie reactie op mijn pps,
    hele fijne dag met lieve groetjes van mij, Greetje

  3. Hoi karel
    Wat is dat nu rollend de heuveltjes af en lopend er tegenop…weer eens wat anders πŸ˜‰
    Nee er wordt hier vandaag niet geshopt maar we genieten van het weekend wat voor de deur stond en dat heb ik binnen gelaten…gelijk door naar de tuinstoelen…geniet je wandeling.

  4. Ik hoop dat je heerlijk gewandeld hebt. Het was ontzettend lekker weer.
    De drinkende haas vind ik mooi maar de adelaar is subliem! Echt briljant.
    De bewegende foto’s zijn knap gemaakt. Het zijn de details die het hem doen. De voorbijrijdende taxi vind ik het mooist.
    Fijne zondag nog en een goede nachtrust.
    Lieve groet

  5. Ha Karel. Heerlijk genoten bij jou. Ik liep enkele dagen achter, komt denk ik doordat ik ook veel gelopen heb
    zij het op een andere manier dan jij. Hoe was het in het Limburgse land. Mooi he? Daar ligt een deel van mijn wortels Limburg/Brabant.
    Je had een fijn weekend. Ik wens jou ook een mooie komende week πŸ™‚
    welteruste Karel.
    groetje, Ria

  6. Ha hier in huis is er ook eentje die zegt dat die gekookt heeft als hij kliekjes opwarmt die ik klaar heb gemaakt.
    Dus het koken van de chinees was voor 2 dagen…makkie dan morgen
    Vind het best goed ja die ruim 20 km wandelen…meermaals zelfs.
    Doe het je niet na das zeker…slaap wel

Geef een reactie

