mijn geliefde fiets

zo luitjes

ik was gister weer lekker weg op de fiets
reed de afgelopen week toch weer een dikke 200 KM
en met veel plezier
kon mezelf ook een kadotje geven , toen bleek het km tellertje had het begeven
heb nu een iets simpeller , zonder maximum en gemiddelde snelheid
wat zou het , ik heb geen haast
😉

in deze pps wat fietsbruggetjes
1 zag ik in een stad waar ik een 6 jaar woonde
rara hoe heet die stad

beloved-bike

in de maand van de foto
en wat is er nu een tegenhanger van een brug
juist een tunnel
nu hier ziet U natuurlijke tunnels
alias grotten

a-fold-melyeben

ik vandaag en morgen aan het HuisHaten want dat stond wat op een lager peil

wens ik U morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

22 thoughts on “mijn geliefde fiets”

  1. Wat een wirrewar van bruggetjes en wat een steile trappen, daarvoor moet men over een goede conditie beschikken.Prachte grotfoto’s.Maar ik zou voor geen geld in zo’n diep gat willen afdalen. Wel heel mooie voorstellingen.

  2. Ik ben toe aan een nieuwe koplamp.
    Maar eerst uitzoeken wat een goede is voor een redelijke prijs.
    Toch wel nodig de nachten worden weer langer.

    Een dorp met bruggetjes? Ik woonde 1 jaar in Boskoop.
    Waar jouw bruggenstadje is weet ik niet.

    Vrolijke groet,

  3. 200 km? Amai Karel, ge zijt in ferme conditie!
    Neen, ik dwaal ook liever niet af in diepe grotten. Maar ze zijn wel mooi.
    Het dorp met bruggetjes ken ik niet. Ben benieuwd…
    Ik wens je een goede nacht!

  4. Ha zal ik het hier niet verklappen…kan de rest nog raden 😉
    Mooie ppsjes en beter nog ze werken 🙂
    De hele avond bezig geweest met fotolijstjes dus was er ffkes niet hihi
    Slaap wel

  5. Hoi karel
    Ben wel blij dat ik niet over die trap hoef om aan de overkant te komen pfftttt
    Maar goed het geeft wel een veilige oversteek zonder natte voetjes…
    Ga weer druk doen zonder blog…verder waar ik gisteren gebleven was hj
    mzl

  6. dag Karel,
    heb hier een hele leuke fiets pps gezien en een met pracht Nat.Geo. foto’s,
    die bij mij heel snel opende, denk toch dat het aan de verbinding van Wolfgang ligt.
    Wij vanmiddag ook weer op de fiets,
    wens je een fijne dag toe Karel en geniet nog van het mooie weertje,
    liefs Greetje

  7. De brug ligt in Purmerend, lees ik. Wat een ongelofelijk mooi bouwwerk. Alleen daarom al zou ik er eens op de fiets naartoe willen (-: Heerlijk hè, dit weer. Ik geniet me suf op de fiets.
    Ik houd van grotten. Hoe dieper in de aarde des te beter (-:
    Lieve groet

Geef een reactie

