geen link

zo luitjes

zit ik op woensdag avond een blogje in elkaar te flansen
wil ik via dropbox zoals altijd en al jaren
een link ophalen
wat ik ook probeer , tot zelfs opnieuw opstarten aan toe
niets lukt
nou en dan hebben de tekst en plaatjes die ik daar heb staan ook geen zin
gaat over fietsen – bruggen en grotten
maar het zal niet bederven
ik ook niet hoor , maar ik ga nu wel slapen

wens U morgen een fijne dag
hoop ik zelf ook op , maar ja ik zal aan het
HuisHaten
pppfffttt

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “geen link”

  1. Niks aan te doen Karel.
    Nog een tip voor je HH: zes jaar geleden kocht ik een robot die mijn hus stofzuigt. Nog steeds naar grote tevredenheid. Gisteren kocht ik een dweilrobot. Ben in de wolken. Hopelijk ben ik er net zo tevreden over. Leve de robots in het HH! Lieve groet van de matroos die niet langer het dek zelf zal schuren.

  2. beste mensen
    jaren lang maak ik al openbare links voor mijn blog
    tot gister avond ik dat opeens niet meer kan
    zocht bij de help afdeling maar vond er niets over
    als ik klik op ” openbare link kopiëren ” krijg ik niet meer de link in beeld
    aan de instellingen is niets veranderd
    in de hoop dat U mij verder kunt helpen verblijf ik,
    met vriendelijke groet , Karel van der Velden

  3. Hoi Karel. Wat vervelend dat je geen link meer kunt plaatsen. Ook ik heb de laatste tijd problemen met WP . Ik was ineens mijn blog kwijt tenminste het thema. Jij vroeg je al af hoe dat kon. De laatste tijd krijg ik ook berichten van jou die lijken versleutelt. (Als ik er weer een krijg stuur ik het wel door) Ik hoop voor je dat je geen zooi op de computer hebt. Sterkte ik hoop dat je het voor elkaar krijgt.

  4. Hoi karel
    Je weet toch ik heb een engelengeduld hihi
    In google drive kan je ook openbare linken maken…vergt ff wat uitzoeken maar het gaat wel.
    De beschrijving heb ik ergens…dus als je dat wil proberen geef maar een gil.
    Groetjes en mak an vandaag hè…mzl

Geef een reactie

