mooie week

zo luitjes

ik ben weer bij en dat maakt blij
ja als je dagen niet aan de pc komt loopt bij mij de mailbox vol
vandaag had ik mijn wijkjes en die gingen goed mede natuurlijk door het mooie weer
gister was het ook mooi weer en was ik aan de wandel
tussen Venlo en Swalmen

fotoalbum

september was en is nog mooi met het weer
ook deze week zal ik weer veel buiten zijn dus

tendresse-de-septembre-nanou1

in de maand van de foto

6781_dos___vogelperspektive

wens ik U een gezonde nachtrust

en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

25 thoughts on “mooie week”

  1. hi Karel,
    weer een pracht fotoverslag van een deel van het Limburgs Landschap,
    de eerste pps vond ik mooi maar de tweede nog mooier, gewoon schitterend.
    Wens je voor nu een goede nachtrust toe en slaap lekker, Greetje

  2. ff ctrl doen hoor…
    Een hele mooie serie foto’s karel
    Maar zal zachtjes doen want je slaapt al hihi
    Mooie herfstpps en ja die onderste al vele malen gezien…maar blijft indrukwekkend.
    Slaap ze 2e x

  3. De buitenlucht is oh zo gezond hé Karel met zijn vitamientjes…
    Als het nu in Tegelen is of ergens anders maakt niks uit hé…
    Hier was de tuin met zweet de buitenlucht Karel…

Geef een reactie

