weekend

zo luitjes

een rustige vrije vrijdag had ik
een boodschapje gecombineerd met een ritje naar de vuilnis dump
ja ik ben begonnen met een kamertje op te ruimen
nu gingen er 4 toetsenborden en 2 muizen weg
ik behield van elk er 1 voor je weet maar nooit
vroeg m’n broertje of hij nog iemand blij kon maken met een kabeltje
bericht gehad van niet , die gaan dus ook pleite

in de loop van een 20 jaar pc spaart het wel op , krijgt overal dingen bij welke niet nodig zijn , leg maar weg , je weet maar nooit
nu het gaat weg
wil U toch laten zien hoe en wat , wie weet zegt U
dat kabeltje of dingetje wil ik

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

in de maand van de foto

photo-mix-02

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

24 thoughts on “weekend”

  1. Zie het je hebt alles op zijn kop gezet en gaat slapen…zelfs de foto’s 😉
    maar eerst nog foto’s maken hihi
    Die van die honden vind ik een superfoto haha…doet me denken aan een belangrijk man in Eindhoven.
    Slaap lekker

  2. goede morgen Karel,
    hele mooie beelden in deze pps gezien.
    Tja…. jij aan de opruimwoede geweest, moet ook eens gebeuren he?
    Ik vanmiddag naar de kapper en zie dan wel verder wat de dag ons brengt.
    Wens je een heel fijn weekend toe,
    lieve groetjes Greetje

  3. Hebben hier ook een doos vol met dingen dat wij niet gebruiken bij toestellen Karel & weggooien is moeilijk, men weet maar nooit dat het binnen 10jaar eens gebruikt kan worden…
    Euh…De muizen onder het toetsenbord gooien ook wij weg Karel(hmm)…

  4. Ik raak hier ook verstrikt in de kabeltjes… Oude vooral… Die zullen ook eens weggegooid moeten worden, want ook hier moet er nog veel worden ontruimd. Ik hou het graag overzichtelijk. Daar wordt een mens helemaal ZEN van. Geniet verder van je weekend!

  5. Ja je zei het al maar wilde uitzoeken hoe het wel lukt op blogger…
    Maar kan niet zonder de blogcode
    Dus al je de html van je blog stuurt zoek ik dat op 😉
    Want met herbloggen kreeg ikde code van de slide niet 😦
    mzl

  6. Een mens vergaart snel een hoop rotzooi. En omdat je denkt dat je het ooit eens kan gebruiken gooi je niets weg.
    Binnenkort ga ik ook eens alle kasten uitmesten. Je krijgt er meer lucht van, vind ik, van opruimen.
    Een mooie fotomix. Heel gevarieerd!
    Fijne zondag en lieve groet

  7. Jij aan de wandel Karel nu de opruimwoede achter de rug is.en ik ga zo even onderuit.
    doodmoe van het waken na de herrie van de kermis en de muggenprik vannacht.
    de foto’s zijn mooi vooral die van de paarden en honden.
    Fijne zondagmiddag en avond.
    Groetje, Ria

Geef een reactie

