week door de midden

zo luitjes

en de dag  goed door gekomen
ik hoor niet anders dan dat men het heet vind en zelfs heeft
ik zeg dan het is lekker weer
ach ik kan gelukkig goed tegen de warmte
en houd ook mijn gemak hoor , op mijn manier
ff boodschapjes doen in de ochtend o.a nieuwe fietscomputertje
die ook gemonteerd en die zal ik morgen ochtend ff langs wat hectometer paaltjes rijden
en dan thuis weer in de rustmode

maar wat denkt U dat nu de oorzaak ik van deze warmte
ik begin te denken dat vele z.g hotair ballonnen zijn lek geraakt

doraemon-hot-air-balloon-hot-a

in de maand van de foto
in mijn ogen een passende , want ook de natuur
doet ons hier nu verbazen
toch

amazing-nature-by-photographer-wolfgang-holz

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “week door de midden”

  1. Dag Karel, de natuur doet ons verbazen en is prachtig. Zeker in deze mooie foto’s. Ieder seizoen heeft zijn pracht. En ook de hete dagen in september. Allemaal goed voor mij. Alles aan een lager tempo. Geeft niks. Ondanks het vele werk, geniet ik ervan. Dat doe jij duidelijk ook. Het heeft wel iets die tropische dagen. En zeker de avonden… Morgen om zes uur op, dus dit vrouwtje gaat nu naar bed. Slaapwel, Bea.

  2. Goedemorgen Karel. Ik vind het ook best lekker weer. Hou de deuren en ramen potdicht overdag en dan blijft het binnen steken op 23 gr terwijl het er buiten 29 zijn. Windje erbij en ’s nachts de ramen wijd Open . Jij lekker fietsen vandaag kijk uit voor de hitte 😊

  3. Mal einen lieben Gruß lieber Karel ich hoffe es geht dir gut,ich muss nächste Woche wieder für 4 Tage ins Krankenhaus mein Blut ist nicht in Ortnung mal sehen wie es wird.Grüße und Umarmung Gislinde

  4. dag Karel,
    weer twee schitterende ppsjes gezien met uitzonderlijk mooie beelden,
    was met openen niets mis mee.
    Het wordt vandaag weer een tropische dag, 33 graden, dus…rustig aan en schaduw opzoeken,
    lieve groetjes, Greetje

  5. Hoi karel
    Dat ik daar niet aan gedacht heb dat het zo heet is door de hotair ballonnen 😉
    De onderste kan ik opruimen maar twijfel nog of ik dat wel doe hihi
    Was zeker wel warm op de fiets ook…nog een dag en we krijgen “normaal weer”
    Dus nog maar ffkes genieten van de rust…
    Smakelijk en fijne avond

  6. Een heel mooie PPS. Het wonderbaarlijke is dat de natuur ons energie geeft. Veel mensen zijn dat vergeten en doen zich daar zelf tekort mee. Wij weten gelukkig wel beter (-:
    Morgen nog een tropische dag en dan is het gedaan met de zomer.
    Lieve groet

Geef een reactie

