dagen weg in beeld

zo luitjes

mooie kiekjes of niet
dit geeft goed beeld van mijn 6 dagen Bonn
de reis heen , het bier halen , de vis halen
de wandeling , maar ook bezoek openlucht  museum over de Rijnlanders
en een fietsritje , kijken naar zumba dansende Gitti en andere dames
even maar hoor die muziek moet verboden worden , erger als 34 jaar schiphol
dus ff fietsen langs de Rijn

het fietsen in de stad en er buiten vond ik geweldig
was een Amsterdamse fietser in Bonn
en zij maar schreeuwen hihi

ik en Heinz waren ook een dag in een wellness centrum
sauna en zo wat is me bekend maar zo’n complex als dit niet
en ik persoonlijk genoot de stoom en kruidenbaden
deden me goed aan de luchtwegen

fotoalbum
en ja dan terug op huis aan

in de maand van de foto

awarded-photos-1

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “dagen weg in beeld”

  1. Dat ge uw tong naar mij uitsteekt tot daar, dat er vissen rondzwommen in de stoombaden vond ik er toch iets over Karel….Euh, mooie foto’s en zag er gezellig uit daar rond Kais.Portagentus zonder porto…

  2. Je PPS’s zijn weer práchtig! Wat een werk heb je er van gemaakt. Zoveel verschillende foto’s achter elkaar. Ik vind die lachende kindergezichten het mooist om te zien. Ik moest er zelfs om glimlachen. En de Kraanvogels, die maken me ook blij. Die zou ik weleens in het echt over willen horen vliegen terwijl ze dat heel kenmerkende geluid maken.
    Ik wens je een goede week. Probeer vooral je hoofd een beetje koel te houden (-:
    Zonnige groet

  3. wauw wat een leuke foto’s Karel, ik dacht dat Bonn een grote stad was maar hier zie ik alleen maar groen, zo mooi. Veel gezien en gedaan en wij blij met jouw foto’s zo waren wij er ook een beetje bij.

  4. Zonder fiets zeker ?
    Nee vond het prima ffkes de rust
    De kids in zandcontainer spelen en opa ernaast hihi
    Ze vonden het geweldig en waren pikzwart bij thuiskomst.
    Heerlijk rollen door het zand…hihi
    Avond alweer bijna om…slaap wel

  5. Hoi karel
    Niks druk in de keuken…we konden gewoon aanschuiven.
    Voordeel van bij een ander blijven eten.
    En nee was een wasbak pas ik niet in…hooguit de voetjes haha
    Groetjes en geniet je dag

  6. Moet er wel de raam voor uitklimmen om er te komen…maar zou niet eens zo gek zijn grijnzzzz
    Terrasdeuren maken in de slaapkamer ipv de ramen en smorgens gelijk een duik nemen hj
    Heb je geen koffie nodig om wakker te worden zeker in de winter niet haha
    Fijne avond

Geef een reactie

