ff een verslag van 6 dagen weg

zo luitjes

ik was echt verrast
door al de welkom thuis groetjes
zag ik alle dagen dat ik weg was al een melding van
Rudi
reisverslag dag zoveel
geen bericht goed bericht
en zo was het ook hoor , ik genoot de gastvrijheid van lieve mensen
die van alles voor mij hadden gepland
na een goede reis , beetje vertraging vond ik hen op het perron
ipv van zij mij
op naar huis en bij kletsen , er waren ook veel vragen
wat betreft laptoppie , oud en versleten
vertel het ze maar hihi
Gitti eten voor bereiden Heinz en ik ff om wat pintjes , voor mij
de tijd dat hij die mee dronk is voor bij
de tijd voor mij komt er ook aan
pppfffttt

3 september gingen Gitti en ik wandelen , niet echt ver maar wel mooi
eerst langs een viskwekerij en m’n forel aanwijzen voor avond maal
Heinz zet ons af bij een begin punt en wij wandelen een km of 8 รก 9
over de
Wahner Heide

en aan het begin van de avond nog ff de

Kreuzberg
op Gitti en ik lopen omhoog , steil zal ik je zeggen pppfffttt
boven gemoedelijk om het oude landgoed gelopen

al in al een goed bezette dag

in de maand van de foto

almas-souls

wens ik U een

fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

21 thoughts on “ff een verslag van 6 dagen weg”

  1. Ha en jij met slaap in de oogjes ziet ze vliegen grijnzzzz
    Je blogje is wel beperkt haha
    Het meeste wist ik al… ๐Ÿ˜‰
    Mooie platen in de pps…slapen nu…en morgen rustdag ๐Ÿ™‚
    Trusten

  2. Dag Karel, wat mooi de gastvrijheid van je Duitse vrienden. Lekker eten en mooie wandelingen. Meer moet dat niet zijn.
    Niet denken aan wat je ooit misschien niet meer kan. Maar gewoon elke dag genieten van wat je nu kan. Daar hoort dus ook een biertje bij. Slaap lekker en morgen gezond weer op. Lieve groet Bea.

  3. Je vakantie is om gevlogen. Vind je het vreemd als je zoveel ondernomen hebt? Veel vriendelijke mensen gezien en contact mee gehad. Fijn voor je, Karel.
    Met de onderste spreuk ben ik het roerend eens!
    Zonnige groet.

  4. dag Karel,
    Heel fijn voor je dat je het zo leuk hebt gehad, weer iets om op terug te kijken…..
    Erg mooie beelden in deze pps. prachtig om te zien.
    Geniet van deze dag met aangename temperaturen,
    lieve groetjes, Greetje

  5. De Wahner Heide, militair domein ziet er een mooi natuurgebied uit & de Kruisbergkerk is een ideale plaatst om het gehaalde bier uit te drinken na een tocht van 8km Karel…
    Net nu ik in mijn blootje sta op mijn blog plaats jij er een link naartoe(je had beter nog een dag gewacht(hmm)),
    waarvoor dank maat…
    Tot in de kerk, ik breng de bekers mee…

  6. hi Karel,
    ik nu eten klaar maken, straks een fietsritje.
    Marcel heeft sinds vrijdag zijn fiets weer terug, motortje was defekt,
    een nieuw er in, 840 euro, pffff.. duur he?
    Dit na 4 jaar met niet zo veel km er op, zeer snel kapot,
    Gazelle blijft er bij dat de garantie verlopen is, niets aan te doen,
    geen goede reclame!!

  7. Hoi karel
    Dus de vlieg moest eraan geloven…naar buiten gejaagd of een mep verkocht?
    Hier was het zoete inval vandaag…wel gezellig.
    Ook hier wat miezer maar we konden gewoon blijven zitten in de tuin, maar wel erg benauwd
    Dus eigenlijk zou je het weekend ook nog daar zijn…jammer dan.
    Maar je kan hier verder genieten van je vakantie het weer werkt mee…
    Groetjes en fijne dag

  8. Het fietsen uitgesteld?
    Zoet of zout maar een letter verschil…
    Morgen de hele dag foetsie… tot zeker na het eten en dan nog huiswaarts.
    Maar wel met gevulde maagjes want we mogen blijven eten.
    Of ik de kans krijg voor de pc…we wachten het af…
    Snipper ze maar voor straks slaap wel

  9. Daarvoor staat je stalen ros niet lang genoeg stil hihi
    En ja zonder koffie de deur uit…dat moest verboden worden…maar als het goed is zetten we daar zelf onze koffie wel ๐Ÿ™‚
    Trusten

    Oja alvast mogge karel grijnzzzz

  10. Weer fijn genoten van je mooie reisverslag en ik ben heel erg blij dat jij ook een fijne week genoot Karel.
    Nu genieten van deze prachtige nazomer hier
    Fijne dag Karel
    zomergroetje, Ria

Geef een reactie

