terug van weg geweest

zo luitjes

na 6 daagjes weg en mooie daagjes waren het
was ik gister aan het eind van de middag weer thuis
goed geslapen en inmiddels de was aan de lijn
zal ik zo weg om eten en drinken voor zeg maar het weekend
wordt weer een mooie en warme dag ook
zal ik eens zien als ik tijd heb
🙂
om die dagen weg in een soort van reisverslag te gieten
en natuurlijk heb ik een enorme blog achterstand
en zeg het maar gelijk , ik ga geen week terug in de tijd
ik ga genieten van de mooie nazomer
en ik wed U ook
en aan het eind van de dag zeggen we dan
O wat een dag

wat-een-dag-lidia

deze maand heb ik foto’s in de schijnwerper staan

ordinary-people-of-the-world

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

23 thoughts on “terug van weg geweest”

  1. Fijn dat je er weer bent Karel en nog fijner dat je een leuke tijd had.
    bedankt voor de schattige pps en prachtige foto
    geniet van een mooie dag Karel en vergeet die achterstand.
    groetje Ria

  2. Mooi dat je en fijne week hebt gehad. En het is toch wel weer heerlijk dat je je benen weer onder je eigen tafel kunt schuiven. Ik ben zelf een paar dagen bezig geweest om een nieuwe site te maken. De oude was ineens weg. En het vervelende was ik kan hem niet meer terug vinden. Ik hoor wel wat je er van vind. Groet Anna en een fijn weekend.

  3. Hoi karel
    Deze van lidia is een mooie en geeft me een big smile
    Had ik zomaar kunnen plaatsen als ik die in mijn voorraadje had zitten…niet dus nieuw voor mij.
    Groetjes en geniet je dag

  4. dag Karel, fijn dat je weer terug bent en een mooie week hebt gehad,
    nu weer even in je ritme terug komen.
    Alweer hier een mooie keuze van jou, prima!!
    Geniet van het weekend, ’t wordt prachtig zomerweer,
    lieve groetjes Greetje

  5. Mogge karel
    Was draait en als het goed is snel droog kan die nog mooi de kast in voor de zondag…en zitten wij er opgeruimd bij…weinig nieuws te melden.
    Behulpzaam…zag ik bij beide niet haha
    Groetjes en geniet je dag

  6. ff uit de zon hoor…is best heet grijnzzzz
    Krantje van voor tot achter uit kan bij oud papier…zelfs de folders gekeken
    Heb ik voor morgen nog het peelbelang en een modeblad.
    Voor de tv…zal wel warm zijn binnen
    mzl

  7. Home make over…ga je klussen dan?
    Zeker heb ik me vermaakt met de was en eten 😉
    Krantje tussendoor als pauze en genietend van het zonneke, maar er komt nog veel meer.
    Nog een hele week…wat ben ik blij dat we de grote poets al achter de rug hebben hihi
    Mzl

  8. Je vakantie zit er weer op. Maar je hebt mooie herinneringen gemaakt en zelfs mooi weer gehad! Ik hoop van harte dat je interne batterijen weer opgeladen zijn en je weer eventjes vooruit kan.
    Ga niet de blogs die je gemist hebt allemaal aflopen anders ben je over drie dagen alweer hard aan vakantie toe (-:
    De PPS van Ordinairy people of the world vind ik het mooist. We zijn allemaal maar mensen…
    Fijne zondag en lieve groet.

Geef een reactie

