nog 1 dan 7 weg

zo luitjes

we hebben een nieuwe maand
en die heeft de R er weer in
dus borstrokken en aanverwante artikelen komen weer voor de dag
zo was het vroeger R in de maand hemd aan
nu we hebben nog zomer weer , gelukkig
morgen reis ik af naar Bonn
en ook daar nog prima weer de komende dagen zag ik wel
weet niet wat voor plannen Gitti & Heinz allemaal gesmeed hebben
hij wil altijd zoveel hihi , maar slecht ter been zijnde lukt dat niet meer zo
1 ding weet ik wel we gaan een dag naar zo een wellnessoord
dat ik zocht van de week mijn zwembroek op want dat moet denk ik aan als je wilt zwemmen , zo was het bij vele sauna’s waar ik kwam tenminste
maar dit broekje was wel goed gebleven , maar ik inmiddels een buikje gekregen
en het paste wel , maar buikje lijkt gelijk groter zal ik maar zeggen
dat ik heb nu een moderne zwembroek
het grootste verschil vind ik is de kleur van het koortje
toch

andere kleur koortje

als de nieuwe net zo lang mee gaat als de oude
zijn die € 5,00 goed besteed
komt nog bij ik doe met de meiden mee
zie pps
hihi

ik zocht iets in pps voor de dagen dat ik weg was
en kwam uit bij dagboek
zal zien of ik kan bijhouden wat ik in den vreemde alles uitvreet
🙂

Dagboek---Lidia

deze maand wordt die van de map foto
maar voor vandaag had ik nog een muziekje staan
vinden velen vast niet erg
niet klikken gewoon laten gaan en genieten

ElvisPresley

rest mij U een fijne en rustige week te wensen zo zonder mij
maar weet dit , ik zal wederkeren

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

37 thoughts on “nog 1 dan 7 weg”

  1. Hele fijne week in Bonn Karel. In een wellnessoord zul je mij nooit vinden. Van het woord ga ik al over mijn nek. Liever in de buiten lucht wandelen of fietsen. Dat kleine broekje is sneller droog toch ???

  2. Vergeet zeker uw zwembroek niet aan te trekken in het welnesscenter, anders zul je daar langer moeten blijven dan gedacht ook al kan je er uw buik overtrekken(hmm)…
    Bon voyage naar Bonn Karel…

  3. Hoi karel
    Je doet aan mode ?
    De meiden gaan van groot naar klein jij andersom.
    Gelukkig is de kleur niet veel veranderd al werden de strepen bloemen hj
    Mooie ppsjes 🙂
    Groetjes en geniet je dag

  4. Je hebt een flitsende nieuwe zwembroek gekocht, Karel. Zo’n heel kleintje is niet echt mijn ding (-:
    Geniet jij nou maar van je week weg en laat je blog maar voor wat ze is. Of ze moet je als een magneet naar je toetrekken, dan is het iets anders. Het was bedoeld als goeie tip, hoor!
    Vanaf mijn elfde jaar ben ik met een dagboek begonnen. Best een hele tijd volgehouden, dus die PPS ga ik op mijn gemak bekijken. Elvis laat ik maar voor wat hij is…
    Heb het fijn!

  5. Heel veel plezier in Bonn Karel. Beide broken zijn goed wat maakt dat buikje nou uit:-)
    De week is doormidden gezaagd en de ppsjes van gisteren en vandaag mogen er zijn.
    Geniet en we zien je wel weer
    Groetje Ria

  6. hi Karel,
    hele fijne dagen en veel plezier in Bonn, geniet er met volle teugen van.
    Zou beide hippe zwembroeken meenemen als ik jou was, kun je afwisselen.
    De ppsjes mogen er weer zijn, echt leuke.
    Wens je een hele goede reis en kom lekker uitgerust en voldaan weer terug,
    liefs Greetje

  7. Hoi karel
    Jij in de trein en genieten van de natuur onderweg…
    Wens je een fijne week bij je vrienden maar dat zal wel gaan lukken.
    Ja die van dat voetbal heb ik ook al eens geplaatst…vind het geweldige filmpjes.
    Groetjes en geniet je vakantieweek

  8. Of stilte voor de storm. Hopelijk niets ergs gebeurd met die zwembroek.
    Doe Merkel de groeten als je haar tegen het lijf loopt.
    Troosten mag je haar van me maar het hoeft niet.
    Groetjes.

  9. Hoi Karel, jij nog lekker genieten en wij hier maar wachten op je reacties, zie je nu wel dat jij gemist word 😊 heb nog veel plezier daar in het mooie Bonn

Geef een reactie

