de week door de midden

zo luitjes

ik had een fijne dinsdag , maakte een wandelingetje  door m’n tuintje
flink zweten werd dat nog , dus gelijk ff om 2 zoute haringen
om m’n zoutpeil aan te vullen
🙂
velen zijn nieuwsgierig waar ik heen ga
nu een tip van de bekende sluier , is er toch te warm voor
zij waren begin juni hier

en nu ga ik dus naar daar

maar terug naar de dag van vandaag
O nee we gaan verder terug in de tijd
en wat zegt U past deze bij de muziek

De jaren 60-70

in de maand van de muziek

Songs_Of_The_Year_61(nestor)2

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

13 thoughts on “de week door de midden”

  1. Mogge Karel, fijn dat jij nu naar hun kan. Lekker genieten dus. Leuke pps en fijne muziek . Rest mij je nog een aangename dag te wensen

  2. De komst van de Beatles & de Stones gaf ook uw tuintje een boost met de mooie heide & libellen ,
    om nog maar te zwijgen van uw mooietocht op 25juni Karel…
    De groeten daar aan Gonda hé….

  3. Ah…1961…toen was ik nog niet geboren. Dat werd pas het jaar daarna. Maar sommige nummers ken ik toch omdat ze veel op de radio gedraaid zijn. Vandaag was een heerlijke dag! Ik had veel te doen in huis maar dacht: dat kan ook wel wachten totdat het regent (-:
    Lekker eropuit, Karel, geniet van elke dag!
    Lieve groet

Geef een reactie

