wens U een goede start in de nieuwe week

zo luitjes

en het weekend wat genoten
ik wel en wel lekker rustig wat HH gedaan
en verder niets , ja de koers kijken natuurlijk
en wat met fototjes bezig geweest op de pc
zijn in dikke 20 jaar aardig wat en met overzetten van en naar
andere pctjes of externe schijven ook aardig wat dubbele nu
die ben ik stukje bij beetje mapje voor mapje aan het opzoeken
verwijderen – her noemen of ander sinds bewerken

keek ook om muziek ppsjes voor de laatste dagen dezer maand
en probeerde daar bij een passende andere te vinden
ik vind het wel aardig gelukt
en U
?

morgen min 3 vaste reclame wijkjes doen
een boodschapje nadien
en ik houd het weer voor gezien

In de Schaduw van de Blauwe Regenin de schaduw van de Blauwe regen

in de maand van de muziek
The Shadows

the-shadows-6

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “wens U een goede start in de nieuwe week”

  1. Goedemorgen Karel, voor mij een heel drukke week voor de boeg… Het zal even wennen zijn… Zal blij zijn als de routine er weer is en alles is opgestart. Ik begeleid beginnende leraren en leraren in opleiding. Vooral aan de administratie heb ik nu een vette klus. En natuurlijk aan her leren kennen van iedereen. Het bloggen zal voorlopig op een laag pitje staan, maar ach, misschien kan ik het toch niet laten…
    Ik wens je een fijne week. Dank voor de mooie muziek en de blauwe regen. De blauwe regen wil ik ook nog in mijn tuin. Die had ik vroeger, maar hij had de regenafvoerpijp gewurgd en moest dus weg. Helaas. Nu moet ik er vandoor, zodat ik niet te laat ben… Het is ook bijna 40 km rijden…Lieve groet Bea

  2. Het zal je ook wel aardig gelukt zijn om wat foto’s hier en daar over te zetten denk ik crack pc Karel…
    Er is altijd wel iets dat men te doen heeft op de pc hé…

  3. Hoi karel
    Nou ja ga echt niet alles driedubbel bewaren…gewoon (domme) pech dat het weg is.
    Maar er zijn er genoeg en als het goed is komt er nieuwe voorraad hihi
    We zullen het wel zien…snap zijn internetgebruik niet zo goed 😉
    Groetjes en geniet je dag

  4. Je kan echt handenvol werk hebben aan het beheren van je bestanden. Foto’s in mappen. Nog uit te zoeken foto’s. Op jaartal. Op de harde schijf… Het wordt al met al een hele administratie (-:
    The shadows…daar luister ik graag naar. Echte relexmuziek.
    Een nieuwe week met nieuwe kansen. We maken er weer wat van!
    Warme groet

  5. ja is niet gemakkelijk al die foto’s beheren kan er van mee praten maar wel leuk om de oude kiekjes weer eens terug te bekijken. gelukkig voor jou vandaag wat minder warm zodat het niet te moeilijk voor je word met die folders. wens je een fijne week Karel

  6. hi Karel,
    een erg mooie presentatie en fantastisch de muziek van the Shadows.
    Het is gelukkig buiten wat draaglijker geworden maar binnenshuis
    blijft de warmte toch hangen, alle ramen en deuren vandaag open gegooid.
    Fijne avond voor jou en een hele goede start van de week,
    liefs Greetje

  7. Ha Karel. Bedankt voor de Shadows en de blauwe regen. De blauwe regen in mijn tuin is nu 4 jaar oud. Er heeft één keer één bloem in gezeten, sindsdien nooit meer. Het blad maakt veel goed, mooi lichtgroen van kleur.
    Ik had een heel druk weekend en vandaag ook een drukke dag. Hoor je me neuriën; morgen zal het beter gaan…:-)
    Wens jou een goede nacht en welterusten.
    Groetje, Ria

  8. Hoi Karel,
    Druk weekend gehad met de kleinkinderen, nu rustig.
    Wel lekker uiteten geweest naar het pannenkoekenhuis.
    Altijd feest he.
    Hopelijk nu even een poosje rustig aan.
    De wisteria in de pps is niet voor een klein tuintje he.
    En de Shadows altijd goed.
    Wens je een nog een fijne zomerse week toe.
    Lieve groet Marianne

Geef een reactie

