in totale rustmode

zo luitjes

wat een weertje hé
en het blijft nog ff zo
ach zal ook weer anders worden
in op aan het water is het nu misschien wel het beste toeven
of dat ook zo is in en rond de

biesbosch2

weet ik niet met al die begroeiing
ik was er nog nooit , staat wel op m’n lijstje
en U , ooit er al geweest

in de maand van de muziek
neem ik U mee het ruime sop op

Be my day-ppsGodelieve

wens ik U een goeden nacht
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “in totale rustmode”

  1. Beste Karel, het Biesbosch staat ook op mijn verlanglijst. Hopelijk deze herfst. Vandaag was het enkel koel in het zeewater, maar in een donker bos is het heerlijk toeven met dit weer. Als er niet teveel insecten rondvliegen…
    Slaap lekker, Bea.

  2. Zo en nu nog trusten…de hele avond bezoek gehad.
    Lekker buiten gezeten en wat is dat behaaglijk nu…
    Die van de biesbosch had ik eind 2014 al in een blog maar was even zo goed weer leuk om te kijken…en the Cats…huhmmm niet zo mijn ding palingsound 😉
    Slaap wel

  3. hi die Karel,
    prachtig weer hier, tja…. de Biesbosch staat nog altijd op mijn verlanglijstje,
    of het er ooit van zal komen? Zou er eens heel graag een mooi fietstochtje maken.
    Durf ik op dit moment niet te zeggen……….
    We nemen het leven maar zoals het komt en zien dan wel verder,
    lieve groetjes, Greetje

  4. Al de weerm loo is het tuen de drppels droogis een mooi citaat Karel, ook hier meer rust dan werk in ’t verschiet & wat die fruitschaal betreft, zoals bij vele grote kunstenaars is bekendheid en waardering pas na hun dood(hmm)…

  5. Als de weerman loog is het tussen de druppels droog is een mooi citaat Karel, ook hier meer rust dan werk in ‘t verschiet & wat die fruitschaal betreft, zoals bij vele grote kunstenaars is bekendheid en waardering pas na hun dood(hmm)…

  6. Het is goed toeven in de Biesbosch. Ik heb er veel doorheen en langs gefietst. Prachtig! Dit jaar was het wel heel bijzonder dat er een paar Zeearenden is gaan broeden en een jong hebben gekregen. Van zulk nieuws kan ik echt genieten. En het is er zo lekker stil…
    Zonnige groet!

  7. Hey Karel, en trek je het een beetje daar aan het water; Ben hier voor morgen een oriëntatie wandeling aan het uitzetten voor mijn werk. Met de hulp van de sterren een wandeling maken ’s nachts van 7 km dus een beetje weinig tijd om te reageren

  8. Hoi Karel,Kom je ff een fijn weekend wensen.
    Nu gelukkig iets minder warm.
    Voel ik me beter bij, 2 nachten niet geslapen.
    De Bieschbosch wel geweest, is hier niet ver vandaan ook.
    En is heel mooi daar
    En zoals te verwachten daar ook weer onderuit gegaan,heb ik patent op.
    Was ook op elke vakantie zo.
    Zodoende heeft mijn knie het nu begeven hihi.
    Nog een fijne avond lieve groet Marianne

  9. Groeten uit Brugge voor een groot wandelaar dat binnen 100jaar zijn eigen standbeeld heeft staan met als tekst “Hij deed het maar weer”(hmm)

    Groeten van een kunstenaar…

Geef een reactie

