zon

zo luitjes

we hebben mooi weer , weer
weer is altijd iets moeilijks want iedereen heeft het er over
en ook zijn er vele meningen over
de 1 wil dit de ander dat
en juist dat gelul ben ik snel zat
zeg altijd
neem het weer zo het komt en je hebt altijd mooi weer
hihi

ik kan gelukkig zeer goed tegen de warmte
maar toch heb ik zolang het zo tegen de 30 graden loopt
het wandelen van wat langere tijd ff uitgesteld

ik vond 2 ppsjes die iets met de zon hebben
ik vind ze mooi en ik hoop U ook

De-zon-schijnt-altijd--Lidia

ik zou zeggen doet U als ik
en dat is met alles wat je onderneemt
doe het mak an

ook wat zon in de muziek van de maand

V 07 06          De zon in je hart

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “zon”

  1. Dag Karel, zo is het. In het hart van een tevreden mens schijnt de zo’n altijd en die klaagt niet over het weer. Ik weet wel zeker dat jij een zonnetje bent. Of toch meestal. Het kan een mens wel eens tegenzitten ook. Geniet verder van het zomerse weer! Lieve, zonnige groet, Bea

  2. Ja wandelen met al die troep in de lucht zal niet aan te raden zijn. Ze waarschuwen er zelfs voor…Dat mensen met luchtwegproblemen zich beter rustig kunnen houden.
    Jij bent in de ban van de zon…

    Zo ben verrast door 2 nieuwe
    De eerste een mooie met een lekker muziekje, maar de 2e jeetje wat een werk met al die mooie plaatjes…geweldig.
    Dus je lachjes zijn weer binnen ik heb zitten genieten van de zon…en nu oogjes dicht en slapen.
    Trusten

  3. Geniet van de zon maar vergeet je niet in te smeren tegen de zon Karel.Vrijdag ben ik voor mijn vrijwilligerswerk in Limburg op het buitenbeentjes popfestival.Ik moet mensen er toe aanzetten zich tegen de zon te beschermen want dat is ook een doel van het kinderbrandwondenfonds en niet alleen voor kinderen maar ook voor volwassenen..Hoop dat ik verkoeling vind want kan slecht tegen de warmte

  4. Laat de zon in je hart zeggen wij ook steeds & trekken ons niks aan van sommigen hun gezaag, ik ga de marathon lopen sé(hmm) om wespen tegen te komen…Na 24h was pijn en jeuk weg zonder gevolgen Karel….
    See you mate…

  5. Hoi karel
    Ja vandaag maar je gemak houden en morgen heb je gelukkig maar een wijkje…
    Geloof dat het hier in het zuiden het warmst is…maar we genieten gewoon van wat we krijgen.
    Groetjes en geniet je dag

  6. Karel bedankt voor alle leuke plaatjes, muziekjes en spreukjes die ik tegenkwam.
    Je wijkje zit er weer bijna op. Geniet van de zon en de warmte vandaag. Doe ik ook in de schaduw:-)
    vriendelijk groetje, Ria

  7. Hoi karel
    Mogge middag en avond in een keer hihi
    Ja alshetgoed is wist je dat ik er vandaag weinig zou zijn…andere dingen te doen.
    Met de voeten in het bad van de kinderen maar daar bleef het niet bij…zeiknat haha
    smakelijk en fijne avond

  8. De PPS van Lydia is prachtig. De natuur heeft ons zoveel te bieden! En dan een lekker muziekje eronder. Ik heb niets te wensen over. Nou ja…een graad of vijf koeler zou lekker zijn, maar klagen doe ik niet.
    Fijn weekend, Karel, en een warme groet

Geef een reactie

