wens U een goede start in de nieuwe week

zo luitje

ik had een vrij rustig weekend
deed wat ik wilde doen , al viel dat zondag niet mee
de stoel bij de pc werd een plakstoel
dus SlangenTrees de stofzuiger deed er ook het zwijgen toe
maar al kwam wel en de klussen geklaard

vandaag heb ik nog wat vakantiewijken voor de reclame folders
dan is het ook met de vakanties gedaan
en kunnen we op een zomerse week af gaan
en bekijk de pps en zie de barometer van ons zelf

barrometer

in de maand van de muziek
voor ieder wat

Sammelsurium 2

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

22 thoughts on “wens U een goede start in de nieuwe week”

  1. Dank Karel, geniet van je week. Wij gaan vandaag nog wandelen in de Wieden en in Schokland. Daarna huiswaarts. De vakantie zit er bijna op. Deze week al een paar dagen naar school en de week daarop gaan we weer vol frisse moed van start. Lieve groet Bea

  2. Bedankt Karel voor Simon en Garfunkel, ik heb er heerlijk van genoten. Fijn dat het de laatste folderdag is, nu kun je van een mooie zonnige zomerweek gaan genieten.

    vriendelijk groetje, Ria

  3. Ha Karel!
    Een heel mooie barometer, dit soort modellen zie je niet veel meer.
    Heerlijk, je muzikale jukebox (-: Het was moeilijk kiezen maar Hotel California is vandaag mijn favoriet.
    Zonnige groet!

  4. Tja je zal het me vast nog wel meer zeggen hihi
    Maar je doet de moeite tenminste om ze te openen en dat zijn er niet veel…
    De mogge alweer om zo buiten de middagboterham eten…groetjes en geniet de dag

Geef een reactie

