weekend

zo luitjes

ben ik eindelijk bij met het reageren op berichten
het genieten van nieuwe blogs
is het na een fijne vrije vrijdag alweer weekend

j.l woensdag liep ik hier

fotoalbum

Amazing nature

ik ben veel buiten in de vrije natuur
zo ook hopelijk dit weekend
al lijken de voorspellingen meer op een
HuisHaat weekend
en zal ik dus druk zijn met andere zaken dan wandelen
maar erna komt de zomer terug

gister was ik ff weer eens in m’n tuintje

fotoalbum

in de maand van de muziek
neem ik U mee naar een mooie stad

Jukebox - Rotterdam van nu - Rotterdam van toen

wens ik U een fijn weekend

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

24 thoughts on “weekend”

  1. Ha de eerste pps…zon nat en koud maar mooie platen
    Begin die google+ wat te snappen…je kan daar alles gappen 😉
    Slaap wel
    Oja de Rotterdam niet zo mijn ding maar je fotoalbums zijn weer prachtig

  2. De heuvelrug, Maartendijkse bos, de moto’s, beelden, gebouwen, beeld met 2 witte paarden, bos & water,
    het was weer aangenaam kijken naar uw mooie foto’s Karel & blaren op uw voeten heb ik niet gezien(hmm)

  3. Mogge karel
    Kijk er zijn er die je toch nog een plezier doet met Rotterdam…hihi mij niet.
    Ja daar is veel te vinden en heb al een map vol grijnzzzzz
    Maar of ik daar veel ga doen zal de tijd uitwijzen…is in ieder geval weer wat nieuws…
    Groetjes en geniet je dag

  4. Ha die Karel,
    zojuist geheel onverwacht mijn jongste dochter met man en kleinzoon, met caravan, hier voor een paar dagen aangekomen, GEWELDIG………….. WAT EEN VERRASSING……
    Op naar een paar mooie dagen, tot later,
    lieve groetjes Greetje

  5. Hoi Karel,
    Weer heel veel mooie foto voorbij zien komen, en jou ook hihi.
    De Heide staat al mooi in bloei zag ik wel.
    Ik geniet nu maar van foto’s want verder zal ik wel niet komen.
    Wens je nog fijn weekend thuis of onderweg.
    Lieve groet Marianne

  6. Als geboren en getogen Rotterdamse wilde ik die PPS zien natuurlijk maar ik kreeg ‘m niet open.
    Komende week wordt het op de valreep nog zomer. De wonderen zijn de wereld nog niet uit (-: Geniet van de mooie dagen, Karel.
    Warme groet

Geef een reactie

