laatste gein uit de mail op donderdag

zo luitjes

vandaag loop ik nog 1 x 3 kranten wijken op de donderdag
op verzoek volgende week nog 1 ivm vakantie
en dan is deze periode en ik mag wel zeggen ervaring ook weer geschiedenis

ik liep gister een fijne en mooie wandeling
moet nog zien of de kiekjes wat zijn gelukt , kan U weer mee wandelen

Dokter , Mevrouw, drie maanden geleden, toen u dat hartinfarct kreeg
heb ik u verboden om trappen te lopen.
Nu bent u zover hersteld dat u weer trappen mag lopen.
Gelukkig, dokter, want het begon me knap te vervelen steeds langs de regenpijp naar mijn slaapkamer te klimmen!
Hij , Heb jij met een andere man geslapen?
Zij , Ik heb alleen geslapen met jou schat, bij die andere was ik
wakker
Omdat het regende, mocht Jelle bij zijn buurjongetje op zolder spelen.
Op een gegeven moment moest hij naar de wc, die een etage lager was.
Ik wijs je de weg wel even , zei zijn buurjongetje.
Ze daalden de trap af en kwamen voorbij de slaapkamer van de moeder,
die zich uitgebreid zat op te maken. Aandachtig bleef het tweetal kijken.
Moeder had niets in de gaten.
Toen zei Jelle ,Papa zegt: Dat is net zoiets als bij een gebruikte auto de kilometerteller terugdraaien!
Jantje is aan het fietsen met opa. Dan laat opa een harde scheet.
Zegt Jantje , opa dat doe je toch niet
Waarop opa , Ach jongen ik wil de wind ook wel eens van achteren hebben
Een blondje krijgt een tweeling en huilt ononderbroken.
De verpleegster vraagt ,Waarom huil je eigenlijk? Je hebt twee prachtige
baby’s
Ja, maar ik weet niet van wie die tweede is!!
Over de heg keek hij naar zijn buurman:
Buurman, heb je daar toevallig de elektrische heggenschaar van de overbuurman?
Ja, ik mocht ‘m even lenen.
Ach, leen mij hem dan ook even, dan kun jij van mij zijn grasmaaier even te leen krijgen!
Met een groep van bejaardentehuizen in onze woonplaats gingen we met bussen een dagje uit.
Velen van ons zijn niet meer zo goed te been.
Het in en uit stappen verloopt dus niet altijd even vlot, maar de chauffeurs hebben bewonderingswaardig veel geduld.
We kwamen ’s avonds aan bij
Na zo’n hele dag is best wel iedereen moe, dus we zullen ongeveer een kwartier voor de ingang hebben gestaan toen de chauffeur,
die blijkbaar ook wel eens naar huis wilde, aanstalte maakte om uit te stappen.
Op onze vraag wat hij ging doen antwoorde hij ,ik ga eens kijken of ze soms achterin soms weer instappen
Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan…Zegt de ene.
De andere vraagt verwondert: ‘En waren de vragen moeilijk??
De ene blondine zegt tegen de ander , Dit jaar valt Kerstmis op een
vrijdag…Zegt de ander , Oh! hopelijk niet op de 13de!!

in de maand van de muziek

Jukebox - In Memoriam David Bowie

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

21 thoughts on “laatste gein uit de mail op donderdag”

  1. Ha de mopjes…en zowaar een paar nieuwe erbij…lachen om die regenpijp…en het lenen van tuingereedschap.
    De bejaardenbus haha achter in de rij weer aansluiten. Geweldig.
    Ja en dan David…morgen maar ffkes

    Radartjes stop gezet morgen zien we wel…in ieder geval de vloerbedekking op de trap ff wat opfrissen
    Slaap lekker

  2. Mogge karel
    Weer een mooie dag vandaag en ik ben de ramen aan het wassen boven dan de zuiger nog over de vloer en klaar is ikke boven. Dan pas de vloerbedekking op de trap….Zei de gek want wie gaat er nu volop aan de schoonmaak als het zo’n mooi weer is haha…maar het geeft een goed gevoel…dus kan maar klaar zijn.
    Als straks na de vakantie iedereen weer aan de slag moet ben ik klaar hihi
    Groetjes en geniet je dag

  3. Karel, Karel, ik wilde reageren op je moppen maar toen ik David Bowie zag, vergat ik onmiddellijk wat ik wilde schrijven. Sinds mijn 16e is hij mijn muzikale liefde. Dat hij is overleden doet daar niets aan af. GEWELDIGE PPS!
    Dank, dank, dank.
    Lieve groet

  4. Hi Karel,
    wat weer een leuke gein heb ik hier gelezen, geweldig!
    Tevens genoten van een pracht presentatie Karel.
    Het fietsen ligt even stil, motortje van Marcel’s fiets is kapot.
    Daarbij heeft de fietszaak deze week vakantie en gaat dinsdag weer open, dus…………
    Erg jammer bij dit mooie weer.
    Geniet nog van een hele fijne avond met heel veel groetjes van mij, Greetje

  5. Dat was wel de bedoeling ja…de rest van de zomer in ieder geval met wat bijwerken.
    Denk dat ik een boost heb gekregen, maar dat hoor je nog wel…is nog een beetje vroeg
    Ha nu hoor je het straks kraken in die bovenkamer… 😉
    Hangze

  6. Ja Karel 6 Wochen liegt Gislinde schon im Krankenhaus heute letzte Chemo dann kommt sie nächste Woche hoffentlich nach Hause schönen sonnigen Freitag wünsche ich dir Klaus in Freundschaft

  7. Op de vrijdag…het was voor ons zeker geen vrije dag 🙂
    Maar we zitten er weer spic en span bij en balen het regent haha
    Dag schone ramen 😦
    Jij druk met de mail wegwerken…hoe doe je dat toch iedere keer
    Blijft nog stilletjes bij de leverancier 😉
    Hang ze en trusten?
    Alles in een 😉

Geef een reactie

