De Vuursche

zo luitjes

de heide hier achter mij in m’n tuintje komt gelukkig weer wat in bloei
maar ik ga vandaag eens kijken via een bekende wandeling van
station Baarn naar station Hollandsche Rading
hoe het met de heide in natuurgebiedje
De Stulp
is gesteld al jaren is het daar een pracht
als eigenlijk deze hele wandeling die wel is
en daarbij past vandaag dus deze mooie pps ook heel mooi bij
vind ik
U
?

VANDAAG - Greetje

in de maand van de muziek
omdat ik veel in het land ben
wel passend

Country Time

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “De Vuursche”

  1. Wat een prachtige natuur! En waarheden als een koe. Die zag ik vandaag ook. Het strand lag vol mensen dus ik besloot de andere richting uit te gaan, de natuur in. Ik nam vele foto’s, maar niet zo’n mooie als in de deze PP. Heb genoten van mijn tocht in de natuur. Verloor mijn fototoestel bij de supermarkt op de parking. Zwaar ontgoocheld ging ik op zoek en warempel, het toestel lag op de grond waar m’n fiets had gestaan. En dat gedurende ongeveer 1 uur. Het gonst er van de drukte en toeristen… Echt mazzel gehad! Kan weer gerust gaan slapen! Ik hoop voor jou hetzelfde!

  2. Hopelijk heb je uw GPS mee in dat 120 hectare groot domein Karel & doe Papa Leone de groeten daar mocht je hem tegenkomen hé(hmm)….
    Tot wandels bij de heide…

  3. Hoi Karel,
    Je hebt de wandelschoenen weer aan.
    Fijn weer om te wandelen, helaas moet ik me behelpen.
    Wij hebben hier in buurt ook mooie wandelgebieden,mijn broer en zussen lopen er vaak.
    Heb weer genoten van de pps en papa Leone country music.
    De heide binnenkort in bloei denk ik he, vorig jaar half september in Drenthe nog mooi foto’s gemaakt.
    In elk geval blijf lekker wandelen zolang je kan he.
    Kan ineens over zijn ook,
    Lieve groet Marianne

  4. Je zei gisteravond nog dat je het misschien wel uitstelde de wandeling van zaterdag…
    Maar ja deze stond in je blog, haalde die 2 door elkaar denk ik.
    Wij zijn zover klaar…op naar een rustig avondje…maar eerst nog de keuken in…
    Smakelijk en fijne avond

  5. ha die Karel,
    fijne wandeling gehad in een voor ons bekend fietsgebied? Het weer had je mee, was het niet te warm? Heb VANDAAG de schaduw op gezocht, in de zon was het hier niet om uit te houden.
    Vind het heel erg leuk dat ik VANDAAG hier tegen kwam, gewoon te gek!! Dankjewel.
    Een mooie voor mij bekende muziekbox van Leon.
    Fijne avond verder met lieve groetjes, Greetje

Geef een reactie

