nieuwe week

zo luitjes

weekend naar de eeuwige jachtvelden
zal met de komende week net zo gaan
de weken vliegen om
gelukkig heb ik dagen in de week van welke ik geniet
het zijn er 7 in totaal
ongeacht wat ik doe ik geniet iedere dag
zeg wel eens , als ik wakker word ben ik jarig
hoe oud moet ik nu dan wel niet zijn
hihi
ik kijk veel om me heen
zie buiten mij eigen makke , vele andere
en als ik dan zoals j.l zaterdag weer aan de wandel ben
in den vreemde
zo als dat zo mooi heet
en over paadjes wordt gestuurd die je normaal niet eens had gezien
denk ik
Karel wees blij dat je dit nog kan

fotoalbum

in de maand van de muziek

the-hollies

wens ik U

een fijne dag

lieve groet

Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “nieuwe week”

  1. Ha bij de foto’s was ik al…
    Eens uitzoeken hoe dat daar allemaal werkt nog.
    Nu niet eerst slapen na het zien van al die mooie platen…en lekker muziekje.
    Hoe oud ben je al dan…in dagen ???
    Slaap wel

  2. Wat een mooie wandeling. Die zou ik ook willen maken. Brabant is niet zo ver, dus dit kan gerust. En een mooi muzikaal einde. Dat liedje herinner ik mij goed van toen ik nog een kleintje was en de oudsten hier naar luisterden. Geniet van je week Karel en bedankt om deze mooie uitstap te delen. Een prachtige tip voor een dag wandelplezier! Lieve groet Bea.

  3. De trein genomen in Hondsberg centraal & vandaar naar Utrecht gewandeld tot ge op paden terecht kwam die naar eeuwige jachtvelden verwezen Karel, mooie wandeling heb ik gezien met mooie streek….

  4. De maandag zit er alweer bijna op…
    Ik vind dat een heel mooi motto: als ik wakker word, ben ik jarig. Klinkt stukken beter dan elke dag je verjaardag vieren en op je verjaardag je onverjaardag. Volg je me nog? (-: Ik sla wel vaker Koeterwaals uit.
    Fijne week, Karel!
    Lieve groet

  5. Heerlijk zo voor het slapen gaan een wandeling bij jou maken. Wat is het lang geleden dat ik het liedje van de Hollies hoorde. Leuk.
    goede nacht Karel
    groetje, Ria

  6. Cheers op uw lang leven Karel & ’t is altijd leuk om te zien waar wij nog niet zijn geweest & ’t ook zo mooi is
    &
    niet te zat h& als je droomt van party’s binnen 100jaar…

  7. Hoi karel
    Als jij het voor het zeggen had dan stond er op iedere hoek een viskraampje…ook midden op de hei bij je kei.
    Maar mooi is het vandaag wel …denk niet dat er heel veel ramen gewassen worden…in ieder geval niet hier haha
    Groetjes en fijne dag

  8. Voor jou misschien…wij gaan gewoon stug door haha
    Want voor je het weet belt er weer eentje die wil komen logeren 😉
    En nee zeggen is geen optie…
    Geloof wel dat jij er meer weet dan ik, volgens mij ruik jij ze gewoon 🙂
    mzl

  9. ha die Karel,
    een prachtig heel gevarieerd fotoverslag, jeetje…..wat maak jij toch mooie tochtjes…..heel goed gekozen route, heb hier echt van genoten, dankjewel.
    Tevens een presentatie gezien met erg mooie beelden en muziek.
    Vanavond was in bijna heel Limburg de straatverlichting uit gevallen, pffff…donker!!
    lieve groetjes Greetje

  10. Ja las het net op fb over de straatverlichting…
    Haha is maar goed dat hij niet meeleest…denk ik dan 😉
    Je slaat er over en gaat eraan voorbij?
    Waarom geloof ik dat niet haha
    Slaap lekker

Geef een reactie

