weekend

zo luitjes

1 nachtje slapen en we hebben het weekend al weer daar
en het schijnt dat de zon schijnt
of zal dat valse schijn zijn

ik ga er van uit dat het goed wandel weer wordt
en zal mijn vorige week begonnen wandeling op het
Brabanste Vennenpad
vervolgen tussen Oisterwijk en Hilvarenbeek

wat ik zondag onderneem is nog ff een
?
maar kan best zijn dat ik
weer aan de wandel ben
en nee niet in Amsterdam
๐Ÿ™‚

Leuke straten

in de maand van de muziek
blijf ik een beetje wandelen , over de wereld

Around the World 3

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “weekend”

  1. Tja en toch staat het ergens maar waar geen flauw idee hihi
    In ieder geval op een plek waar jij ook komt…
    Mooie ppsjes maar zag ik daar sneeuw?
    Veel nattigheid ook…waar ga jij die zien dan?
    Zo nat is brabant niet hoor…trusten

  2. hi Karel,
    heel veel bekende straatjes in de eerste pps gezien,
    de tweede was ook zeer de moeite waard.
    Wij met dit mooie weer lekker gefietst en jij fijn aan de wandel,
    zo ieder het zijne….
    Wens je een goede nachtrust toe en maak er een mooie zondag van,
    gaan wij ook doen (bij dit mooie weer).
    Liefs Greetje

  3. Ben hier al langs mooie straten gepasseerd & ook wij muizen er straks stilletjes vanonder de zon tegemoet Karel

    Het zal wel geen wereldreis worden

    Tot wandels….

  4. Hoi karel
    Dus je was een overlevingstocht aan het maken over smalle paadjes en opletten om niet in het water te vallen.
    Och met de hulp van de plaatselijke bewoners vind je ieder achteraf paadje.
    Maar je hebt gelijk anders zou je op zulke plekken niet komen.
    Groetjes en geniet je Rustdag ๐Ÿ˜‰
    mzl

  5. Hier ook weer rust en op naar een rustige avond.
    Na het eten zijn ze huiswaarts gegaan en wij waren samen naar 3 speeltuintjes geweest…die 2 vermaakten zich prima maar zullen wel in bad moeten voor het slapen gaan hihi
    Fijne avond

  6. Het Brabants Vennenpad is 233 kilometer. Ga je deze in verschillende etappes helemaal lopen?
    Geen idee waar de bovenste foto gemaakt is. Mijn eerste gedachte was inderdaad Amsterdam.
    En het weekend is alweer voorbij…Alsof het steeds sneller en sneller gaat!
    Warme groet

  7. Ha net of alle mannen mooie figuurtjes hebben…ook ons oog ziet alles haha
    Nee die energie moet weer opgeladen worden na een speeldag hj
    Moet jij niet gaan slapen…morgen weer volop aan de slag …toch?
    Slaap wel

  8. Ben blij man…dat betekend dat er gekrabbeld word
    Bij mij zo ook nieuw blog…eens zien of ze de goeie in de lezerslijst zetten pffttt
    Ja al dat gedoe van die veranderingen en vragen wij erom…nee dus haha
    Maar we leren het wel weer hoe het moet…een voordeel vanaf nu kan ik reageren op je foto’s met mijn google+
    Slaap wel

Geef een reactie

