dieren asiel en heidehaantje

zo luitjes

ik bracht een berg oude folders en kranten weg , ja ik houd nog wel wat over
en sinds ik weet dat het dieren asiel

Crailo

papier inzamelt en er nog geld voor krijgt is het voor mij een kleine moeite
het grenst als het ware aan m’n tuintje
door welke ik op de weg naar huis terug fietste
nu moet U weten dat in augustus 2013 daar het

Heidehantje

flink huis gehouden heeft

ook het jaar er op was dat beestje nog wat actief

blij was ik dan ook om vandaag het zo te zien

doe er in de maand van de muziek
ook maar wat mooi paars

De Colores - Nana Mouskouri 2

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

18 thoughts on “dieren asiel en heidehaantje”

  1. Ha die Karel , verwachte jou helemaal niet om deze tijd met iets nieuws ๐Ÿ˜‰ , leuk hoor ๐Ÿ™‚ ! . Goed dat je asiel vermeld ๐Ÿ™‚ . Wat dat heidehaantje al niet kan aanrichten ๐Ÿ˜‰ . Mooie fleurige pps heb ik gezien en ervan genoten ๐Ÿ™‚ . Fijne dag , liefs Anja

  2. Dag Karel, het Heidehaantje was mij onbekend, maar blijkbaar is het kleine beestje toch een grote kwaaddoener midden de prachtige velden. De lavendel kan mij wel bekoren. Vier prachtige bossen heb ik aan mijn voordeur, maar vorige week zijn ze alweer gesnoeid want ze waren alweer uitgebloeid. Volgend jaar weer paarse pracht. Geniet verder in de mooie natuur! Lieve groet, Bea.

  3. Blijkbaar willen ze niet dat ik poets hj
    De hele middag bezoek gehad en morgen komen Vera en Mathijs spelen en de ouders komen in de avond mee eten…
    Dus ook dan niet verder…maar een muurkast en afzuigkap en de verwarming is schoon…vrijdag verder
    Verplicht rustdag (nou ja) morgen.
    Smakelijk zal wel weer te laat zijn dan een fijne avond ๐Ÿ™‚

  4. hele mooie foto’s Karel met pracht kleuren,
    de naam “Heidehaantje” nooit van gehoord..
    helaas krijg ik de pps van Nana Mouskouri niet geopend
    (is de eerste keer dat zoiets niet lukt, vreemd)
    Wens je een hele fijne avond toe, liefs Greetje

  5. Ha Karel mooie ppsjes weer. Heerlijk om Nana Mouskouri te horen en wat een prachtige achtergronden bij haar songs.Fijn om na een drukke dag ontspannen naar te luisteren
    Een goede nachtrust Karel
    vriedelijk groetje, Ria

Geef een reactie

