lang weekend hihi

zo luitjes

ik ga U verrassen met een nieuw verschijnsel
en nee het is geen volle maan
het is mijn drukke programma

ik geef hopelijk genoeg om een glimlach aan U te ontfutselen

zaterdag ben ik ergens tussen Nijmegen en Wyler aan de wandel
wilde zondag het laatste stukje tussen Wyler en Kleve doen , maar
er komen per bus en terug ook is op zondag zelfs voor een niet kerkganger niet makkelijk
U snapt het wel
toch
op de boerderij en later Schiphol was ik 24/7 aan het werk
😦
maar het loopt niet weg als ik niet wandel
🙂

Liberté

wat is dit mooi na het zien van het nieuws
toch

in de muziek toen en nu al zo vaak naar voren gebracht

caricatures_musique

zondag morgen

Mijmeren bij een kop koffie M.04.11

zo zie ik het voor me
maar wie weet ben ik wel al de hort op

maar zeker niet voor ik koffie had
😉

Musik beim Kaffee

ja en maandag ben ik weer de wijken in
1 minder dan vorige week en dus ?
de weken vliegen voor bij sinds ik niet meer op schiphol werk

PPPFFFTTT

wens ik U een heel fijn weekend
en een mooie rustdag op de maandag
die heb ik dus niet en dat brengt ook weer een glimlach
toch

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

23 thoughts on “lang weekend hihi”

  1. Hoi karel
    Jij aan de wandel en wij blogje bekijken haha
    Het mooiste vond ik de karikaturen…al is de eerste ook mooi.
    Mijmeringen had ik zelf al eens in een blog en de laatste kopjes koffie
    Nu daar heb ik het hele weekend nog voor…al zag ik aan de namen dat er mooie tussen zitten.
    Dus klik bij ieder kopje koffie dit weekend wel een keer hihi
    Wandel ze en hou het droog 😉
    mzl

  2. lieber Karel, das ist ja ein umfangreicher Beitrag und alles so richtig gut verpackt, wünsche, das Morgen alles gelingt, hier regnet es ohne Unterlass, schönen Samstag für dich

  3. ha die Karel,
    weer veel moois hier gezien……
    Hoop dat je genoten hebt van een fijne en pracht wandeling,
    het weer had je toch mee???
    Morgen weer verder met wandelen als ik het goed begrepen heb,
    veel plezier en geniet er van,
    lieve groetjes en voor straks welterusten en slaap lekker,
    Greetje

  4. Het was weer mooi Karel. Morgen kom ik hier nog even terug.
    wens jou morgen een mooie wandeling. Aan het weer zal het niet liggen.
    vriendelijk groetje, Ria

  5. Hoi karel
    Valt volgens mij best mee…al is de zon er maar af en toe.
    Maja als die bij jou is dan kan die hier ook niet schijnen of toch wel?
    Hoe dan ook geniet van het mooie brabant…en de aardige mensen
    Groetjes en fijne wandeldag

  6. Ik hoop dat je met volle teugen van je weekend genoten hebt. Heerlijk om zo zorgeloos te kunnen wandelen. Qua weer viel het enorm tegen vandaag, maar jij bent zo slim om je daardoor niet te laten weerhouden. Je een na laatste PPS vind ik het mooist. Sinds zes jaar kan ik nier meer tegen cafeine in koffie. Dat is wel jammer, want decafe heeft geen “bite.”
    Lieve groet

  7. Tuurlijk haha
    Brabantse gezelligheid…was idd lekker ff op de fiets, maar minder zon dan de verwachting was.
    En voorlopig moeten we het weer met regen doen geloof ik…dus vroeg beginnen met je wijkjes kan je stoppen als het echt nat wordt 😉
    Fijne avond

  8. Niet iedereen heeft zoveel vrije tijd om erop uit te trekken haha
    Kleinkinderen vragen om veel tijd…maar klopt we zouden veel meer willen fietsen dan we nu doen.
    Och onze tijd komt ook wel weer… hj
    Slaap wel

  9. Hoi Karel,
    Hopelijk lekker gewandeld, en in brabant is het goed toeven hoor haha, ik woon er.
    Ik druk gehad met thuis veel geloop, manlief was jarig dus.
    De de ppsjes waren weer mooi.
    En wat je reactie betreft op mijn pps, dat is een aloud gezegde toch!
    Dank god voor de kinderen.
    Wens jou een fijne nieuwe week, wordt wel frisser brrr.
    De zpmer is steeds maar kort in het land.
    Lieve groet Marianne

Geef een reactie

