gein uit de mail

zo luitjes

we hebben alweer de dag dat ik nog kranten weg breng

ik stuur niet zoveel mailtjes door hoor
🙂

Hallo
Volgende week zullen er weinig mails doorgestuurd worden,
het word erg druk……………………….
Maandag afspraak met de tandarts
naamloos1
Dinsdag mijn haar laten knippen.
naamloos2
Dinsdag komt ook de poetsvrouw.
naamloos3
Woensdag komt de verpleegster kijken
of mijne prostaat nog goed is.
naamloos4
Donderdag ga ik naar de pottenbak les.
naamloos5
Vrijdag zwemmen.
naamloos6
zaterdag help ik de buurvrouw haar auto wassen
naamloos7
zoals je kunt zien wordt het een drukke week
🙂
ach U weet het al
het is allemaal
GEIN
in de maand der muziek
Beautiful Body
wens ik U een fijne dag
lieve groet
Karel
Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “gein uit de mail”

  1. Hoi karel
    De tandarts valt in de smaak haha maar niet bij mij…te nat daar hj
    Ga ik wel potten bakken al zou een poetshulp ook wel fijn zijn grijnzzz
    Groetjes en geniet je dag

  2. Reageerde zo-even op de grappige gein en mooie melodie en nu staat er niks. Dus nogmaals.
    Wens jou een gezellige avond Karel, een fijne nachtrust en morgen een zonnige dag.
    Vriendelijk groetje, Ria

  3. Nou, nou, nou, nou, dat wordt echt een drukke week volgende week. Je zult wel versleten zijn na afloop (-:
    Deze keer heb ik niet op de pps geklikt. Voor vandaag heb ik genoeg blote vrouwen gezien.
    Morgen gaat de zon schijnen (zeggen ze.) Geniet ervan!
    Lieve groet

Geef een reactie

