bewolkte en ietwat regenachtige dag

zo luitjes

ik liep gister droog de laatste folders weg
nadien kwamen er ook wat buitjes hier , niet echt veel regen maar toch
en ook vandaag geven ze dat zelfde weerbeeld op

dat ik heb mij maar wat HH aangezegd
en zal het dus zaterdag pas weer echt aan de wandel zijn
maar dan is m’n hutje ook weer aan kant

de volgende pps vind ik een heel mooie waarheid

De barst in de kruik

in de maand der muziek
en deze van de King
vind ik persoonlijk ook wel wat bij de kruik horen

spreuken met elvis

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “bewolkte en ietwat regenachtige dag”

  1. Die tekst van de barst in de kruik is bekend
    2 bekenden maar daarom niet minder mooi…
    Ha ik ben een grote fan van de blonde struise brabantse proest…nu ik vind die geweldig wat ze ook doet.
    Alom bekend in brabant…van het lekkerste worstenbroodje tot carnaval…vind het een prachtmens.
    Slaap ze

  2. Goeie nacht Karel , mooie bekende pps van de barst in de kruik 🙂 . Jammer dat ze voor Elvis hebben gekozen en niet voor Al Martino bij 2de pps maar spreuken erbij maakten weer veel goed 🙂 . Wens ik je een fijne dag toe , bij mij regent het nu ook weer , liefs Anja

  3. goede morgen Karel,
    weer twee mooie ppsjes hier gezien, goede keuze van je.
    Helaas is het buiten maar fris en regenachtig maar gelukkig komt de zomer in het weekend weer terug, kunnen de fietsen weer van stal.
    Wens je toch een aangename dag toe en probeer er iets van te maken,
    lieve groetjes Greetje

  4. Op een dag vertrok ik met de fiets en een volle kruik, door teveel putten in de weg was de kruik zelfs niet halfvol meer bij aankomst aan het café waar de kruik weer gevult werd Karel…

  5. Hoi karel
    Ja soms moet je er wat voor doen om me te snappen hahaha
    En wat kwam je tegen… ?
    Misschien kan je bij haar langs gaan als je toch in de buurt bent grijnzzzz
    Dat wordt dan vast lachen gieren en brullen…gegarandeerd 🙂
    Groetjes en geniet je dag

  6. Het was hier een naargeestige dag. Om treurig van te worden, maar dat doen wij natuurlijk niet. Wij houden de moed erin (-: Je pps van de kruik is prachtig! Een fan van Elvis ben ik nooit geweten maar al die spreuken over hem…heel bijzonder!

  7. De barst in de kruik. Wat een fantastisch mooi pps Karel .Ook de spreuken zijn geweldig goed.
    Nog een fijne avond, een goede nacht en morgen weer een mooie dag, zonder zoveel regen als hier vandaag.
    Vriendelijk groetje, Ria

Geef een reactie

