weekend

zo luitjes

het weekend ligt weer op de loer
laat maar lekker loeren
en laat het weekend U bekoren

mijn plannetjes zijn gesmeed
en weet hoe ik dat deed
wel zonder aambeeld en vuur
dat is mij te heet
maps en andere sites nemen mij zaterdag mee
voor een ingekorte etappe , ivm met op bezoek gaan voor een bakkie leut
nee zeker nog geen neut
stel je voor ik raak teut
moet nadien nog een eindje verder wandelen hoor

maar ik ga te snel
voor wie dat wil  kan nog kiekjes bezien van de vorige etappe

fotoalbum

vandaar gaat het dus verder , maar ik kort het in en drink koffie in Lent bij
Gerteke

vandaar terug op de route en dan via een rondje door het mooie Nijmegen
naar het station en op weg naar huis

zondag wat HH en ik zal mijn 2 nieuwe wijkjes bekijken
zijn in de buurt dus wordt een makkie
verder in de rustmode

Dwalen---Lidia

in de maand van de natuur
zijn we op de laatste dag van de maand
ik dacht die maken we wat romantisch
🙂

Nature romantique

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

33 thoughts on “weekend”

  1. Zo hey jij kunt rijmen en dichten zonder ……… Wens je veel plezier op je tocht en een lekker bakkie koffie bij Gerteke. Fijn weekend Karel

  2. Zal ik het afmaken je hemd op te lichten hj
    Die fotoreeks had ik nog niet gezien en volgens mij heb jij heel lang op het leugenbankje gezeten…om je blogje in rijm te kunnen maken.
    Mooie de 1e al is het al een ouwetje en de natuur doet het altijd goed.
    Je ziet het we zijn weer thuis…Guus ging gelijk slapen en om 9 uur kwamen Daan en ouders thuis…
    Ze waren de autosleutels kwijt, maar een geluk bij de gevonden voorwerpen lagen ze…
    Daan was doodmoe maar had het heel leuk gehad…hij is dol op wilde ritten
    mzl

  3. Weer genoten Karel Vooral van de natuuropnames krijg ik nooit genoeg
    slaap lekker voor straks
    morgen een mooie dag met gezellig koffieuurtje
    Groetje, Ria

    1. Ria , dank je voor je lieve reactie
      natuur is overal mooi , nog , gelukkig
      ja een koffie stop onderweg en dan wel bij iemand die ik ken via blog en ook fb
      maar waarom ik niet bij jou kan reageren is me een raadsel
      weblog.nl is nu toch wordpress en ik kon voorheen reageren , er zijn van mijn kant geen veranderingen 😦
      je zou ze toch met de mattenklopper achter na
      slaap wel en een fijn weekend
      groet , karel

  4. Goedemorgen Karel, weer fijn ontwaken met een mooi gedicht en allerlei prachtige foto’s. Leuk om in je fotoalbum te kunnen zien waar je wandelde. Een gevarieerd parcours! Ik wens je een bijzonder aangenaam wandelweekend. Geniet ervan! Liefs Bea.

  5. Goeiemorgen Karel , bedankt voor alle lieve berichtjes op mijn blog . Ik doe nog even rustig aan . Wens je een heel mooi weekend en geniet van het wandelen , liefs Anja

  6. Hoi karel
    Nee klopt maar de schommels en de rups konden ook hard gaan hihi
    En zag je het je kon niet doorklikken haha, maar vond het zo’n mooie erbij…
    Wandel ze

  7. Nog steeds loop ik achter met mijn emailtjes.
    Het is nu druilerig weer, dus ik ga snel mijn rondje doen.
    Ik hoop dat jij begin volgende week beter weer hebt met je ronde.

    Regenachtige groet,

  8. Weet jij niet wat een rups is ?
    Waar als die heel hard gaat er een koepel overheen komt en je moet proberen een flos te bemachtigen voor een vrije rit…hj
    Het ding op de kermis voor verliefde stelletjes grijnzzzz
    Zoek het maar eens op haha
    hang ze

    1. ik zie hier onder een soort van draaimolen , en nee die bezocht ik nooit
      of bootsautotjes en schiettent of de lokale danstent 🙂
      en daar waren we zeer verliefd 😉
      goh is al weer ff terug
      slaap wel

  9. Is in elk geval een mooi wit kerkje dat ge op uw wandeltocht zijt tegen gekomen Karel, je bent er toch wel gaan bidden hoop ik om veel blaren op uw handen te krijgen(hmm)…
    Tot de kikvorsstand maat…

  10. Hoi karel
    Nee gelukkig niet…zou daar nu ook niet meer ingaan…
    Oke een draaimolen voor de kleintjes kan nog net.
    Maar gelukkig staat mijn bed op pootjes dus er draait niks haha
    Groetjes en geniet je ZONdag

  11. Lieber Karel, wir haben uns auch schon mit Freunden aus dem Netz getroffen, war bis auf eine Ausnahme alles sehr schön, weiter viel Spaß wünsche ich, schönen Sonntag wünsche ich

  12. Die hand schudden bij wijze van spreken dan, of je moet deze kant op gaan wandelen.
    Nee ik ben geen fan van draaiende en herrieschopdingen…
    Vind dat maar niks…maja met kleinkinderen moet je soms wel hè…
    Maar nu gewoon bankhangen bevaltme ook gelijk beter…fijne avond

  13. Een flinke tippel, Karel! Dertig kilometers. Je hebt de smaak goed te pakken (-:
    Wat een joekel van een fruitmuur op het station van Utrecht. En in een schitterende omgeving. Heel landelijk. Je hebt ongetwijfeld genoten.
    Lieve groet

  14. Kleinschalig is de kermis hier niet…als ik eroverheen loop wordt ik gillend gek.
    Dit jaar er weinig van gezien, vorig jaar met de kleinkids geweest en waren tevreden met op een autotje zitten en ijsje…alleen marijn is in de botsauto’s geweest en de moonwalker
    Ha kermis zit er hier al lang weer op, waar hebben we het over haha
    Brabant heeft mooie plekjes hoor…hangze

Geef een reactie

