gein uit de mailbox

zo luitjes

we hebben alweer de donderse donderdag
wat gaat de tijd toch donders snel
na 18 augustus kan ik U nu al melden vind U de gein uit de mailbox op de maandag
heeft niets met U te maken hoor
maar op die dag breng ik voor het laatst de krantjes rond
ik houd alleen de reclame folders aan op de maan en soms ook dinsdag
dat geeft mij weer fijn een langere aaneen gesloten tijd vrij
ben toch niet gek , klopt ik ben prettig gestoord
🙂
al heel lang ook en weet U dat bevalt me prima
maakt het leven een stuk simpeler
🙂
zo genoeg huishoudelijke mededelingen

unnamed (9)unnamed (10)unnamed (11)unnamed (12)unnamed (13)unnamed (14)unnamed (15)unnamed (26)unnamed1y 46 4n 3unnamedbm  54 54 ]
ff op de fles klikken

hj

in de maand van de natuur
prachtige foto’s

Nature_pictures_of_high_quality_-_13_0_

wens ik U fijne dagen

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

28 thoughts on “gein uit de mailbox”

  1. Als jij niet meer klikt typel ik niet meer verder maar doe ctrl V
    Ga je krantjes rondbrengen op de maan?
    Als je het dan maar droog houd…
    Baziel een bekende maar blijft leuk…de mooie foto’s gezien en sommige hadden ze er van mij uit mogen laten hihi
    Op de teentjes getrapt?
    Slaap wel

  2. Goedemorgen Karel. Groot gelijk dat je wat meer aan je vrije tijd denkt. Dat is ook de beste tijd! Leuke plaatjes en teksten hier. Ik herken mezelf helemaal in Olijfje 😉 Geniet van deze donderdag!

  3. goede morgen Karel,
    leuke gein hier en twee mooie ppsjes.
    Geef je groot gelijk dat je alleen nog reclamefolders rond brengt, heb je toch wat meer vrije tijd over.
    Hier regent het een beetje, is lekker afgekoeld,
    fijne dag voor jou met de meeste groetjes, Greetje

  4. Mogge karel
    Klopt 4 wijkjes in het begin van de week geeft je vrijaf de rest van de week…lekker als het mooi weer is.
    Al zijn er meer dingen te doen dan de wijkjes , jij zal net als wij boodschapjes, hh en eten mogen maken.
    Zal strijken er niet bij zetten hihi
    Groetjes en geniet je dag…die hier zonnig en droog is
    mzl

  5. Ook hier geen drup en al dagen zo…het blijft gewoon zomers.
    Het is ook altijd hier en daar en nu is het daar 😉
    Tukkie gedaan en nu bankhangen denk ik zo…hangze

  6. Lekker zo’n kruidenbittertje uit de vriezen (-: Helaas is alcohol een slechte combinatie met mijn medicijnen dus sta ik al jaren droog. Heel veel gein, Karel! De kikker vind ik leuk: heel veel te doen geen verlangen ergens aan te beginnen. Ik wou dat ik dat kon.
    Lieve groet

  7. Mogge karel
    Zo nu hebben wij ook nattigheid…beetje miezer en dat was het weer.
    De zon schijnt alweer…doen ze goed in de nacht regen en overdag de zon…maar of we dat volhouden tot vanavond weet ik niet.
    Groetjes en geniet je dag

Geef een reactie

