op grote hoogte aan de wandel

zo luitjes

ik liep mijn wijkjes bij lekker en warm weer
alweer een tijdje terug hoor , wandelde ik ook wel net ff anders
wel niet als zij in de pps
maar toch tot bijna  3000 m +  NAP

Me_on_top_off_the_Lenzerhorn1

vandaag wat ander weer , zo ik bedacht mij weer
en doe wat aan het HH zo ik na donderdag weer fijn de hort op kan

in de maand van de natuur
nog een wandeling
natuurwandeling , en nu heb ik het idee
we maakten deze al eens , ook al is deze pps van 2009
hoe het ook is
fijne wandeling

Natuurwandeling

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “op grote hoogte aan de wandel”

  1. Prachtige foto’s op eenzame hoogte en in de natuur. Dat je mag genieten van je wandelingen in de natuur. Die fratsen op grote hoogte zou ik maar niet proberen…😉 Geniet ervan Karel!

  2. Moet een mooi zicht geweesr zijn vanop 3000m hoogte Karel, denk zoals op die mooie pps met dat heel mooi meer & andere wonderbaarlijke schoonheden der natuur…

  3. Weer mooie ppsjes Karel,
    de eerste met duizelingwekkende foto’s, (heb hoogtevrees) en de tweede met pracht natuuropnames,
    geniet van je dag, het is gelukkig heerlijk afgekoeld naar normale temperaturen,
    lieve groetjes Greetje

  4. Mijn hoogste klim was ooit 2200 m. Liet, bijna boven, fototoestel vallen door de ontmoeting met een bergmarmot . Gleed uit toen ik die wilde grijpen en door de man die achter me liep werd ik over de riggel getrokken. Het leverde flinke schaafwonden op en ik was genezen van mijn obsessie bergen te gaan beklimmen.
    ik wens je een fijne dag vandaag Karel en dank je voor de prachtige natuuropnames
    groetje, Ria

    1. zal het nog eens proberen 😦
      je verteld het hier weer zo mooi

      dus een flinke uitglijder op 2200 m , gelukkig liep dat goed af
      wens ook jou een fijne dag
      groet , Karel

      ps: ik kan al tijden hier niet reageren , heb geen idee van hoe wat of waarom

      1. kreeg deze reactie van jou via de mail binnen, had dat ook al tijdje niet gehad. Mijn pc-hulp heeft er naar gekeken .Dus nu heb ik jou reactie weer binnen. Ik lees jou graag en ben blij dat het me lukt .
        groetje, Ria

  5. Ik heb wel altijd veel gefietst in de bergen. Soms boven skistations uit. Was een rare gewaarwording. Prachtige wandelfoto’s op die hoogte! Alleen geschikt voor mensen zonder hoogtevrees.
    Groetjes kakel

  6. Dag Karel,
    Hier ben ik weer eens, Heb je mooie pps bekeken.
    Mooie beelden, naar tegenwoordig toch liever stevige grond onder de voeten.
    En dan val ik nog.
    Het hoogste punt waar ik ooit was was in de Anes, Machu Pinchu
    adembenemend mooi,maar wel met de bus naar boven hihi.
    Fijne avond nog, lieve groet Marianne

Geef een reactie

