folders veel folders

zo luitjes

wat had ik een fijne zondag
hopelijk U ook

ik vandaag en morgen reclame folders wegbrengen
heel veel folders ook
veel lopers op vakantie dus ik pik een extra centje mee

ik ben helemaal gewend aan het vrij zijn
en telkens weer een nieuwe vrije dag
veel is dan het zelfde , maar ik vind toch ook telkens weer iets anders

hoe ziet U dat

TELKENS WEER - Greetje

in de maand van de natuur
de natuur die wint

Natuur wint

wens ik U fijne dagen

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

25 thoughts on “folders veel folders”

  1. Ja het was klimmen en klauteren en door water en ja das altijd leuk met deze temperaturen…
    Die bomen…geweldig dat die gewoon doorgroeien…en weer een mooie van greetje 🙂
    En zou morgen ook de schoenen maar aanhouden 🙂
    Slaap wel

  2. Ook ik voel mij zo vrij als een vogel zolang er maar geen bomen door het dak groeien of mijn fiets vast zit zoals in die pps Karel…’t Amusent met de folterronde, sorry folderronde…

  3. Hoi karel
    Ha das een mooie folterronde…wat een letter zo een verschil kan maken 😉
    Nee geen badje voor mij vandaag maar een douche straks is dan wel lekker…denk jij ook wel na je ploeteren met de folders…en gelijk zoveel.
    Groetjes en geniet je dag

  4. Zondag hebben we een stukje gefietst. Het is prachtig in de polder! Ik kom er zo graag. Wil altijd de horizon kunnen zien. Dat geeft me lucht. Gek hè?
    Jij bekijkt het van de goede kant: je loopt extra veel folderwijken maar je loopt met plezier en het levert een extra centje op. Ook niet verkeerd (-:
    Ik vind het hoopgevend dat de natuur altijd wint. Je laatste PPS is dan ook mijn favoriet!

  5. Dus jij hebt een drukke morgen gehad Karel. Ik heb mezelf ook goed bezig gehouden vandaag en doe de rest van de dag rustig aan. Beetje genieten van de vakantie 😉
    Fijne dag nog Karel
    Groetje, Ria

    1. ha die Ria
      ik hoop dat je dit leest , ik kan n.l al een tijdje niet bij je reageren 😦
      jij geniet wat van de vakantie , nu dat doe ik vanaf morgen middag weer hihi
      fijne avond en lieve groet , Karel

  6. Dag Karel, wat ben je toch een vrolijk en tevreden man. Mooi is dat. Dat komt vast door al dat wandelen in de vrije natuur. Het beste wat er is voor een mens. Ik kon enkel de tweede PP openen (traag internet hé…). Ja, de natuur doet wat ie wil. Maar ik ook vandaag. Zalig is dat. Geniet van je ronde Karel!

  7. folterronde – folderronde
    Nu ik zie maar een letter verschil grijnzzz
    Dus de grootste helf zit er op morgen nog 3…zijn die wel allemaal in de buurt of moet je ervoor op de fiets stappen?
    Hoe dan ook het is fijn om buiten te zijn…en nu genieten van de avondrust…mzl

  8. hi Karel,
    wat leuk om “telkens weer” hier bij jou te zien,
    vind de tekst zo waar en zo prachtig, dankjewel.
    Vandaag o.a. naar een tuincentrum geweest, wat nieuwe planten en bakken gekocht voor buiten,
    tja… soms wordt het tijd voor weer eens iets anders.
    Jij vandaag veel gelopen en morgen ook weer, ach Karel, je hebt het weer mee, je loopt graag en je verdient er een extra centje mee, is toch fijn zo.
    Wens je heel veel succes toe en voor nu een fijne rustige avond, liefs Greetje

  9. Jij verdient je zakcentje.

    Maar wat doen de vakantiegangers als ze thuis komen?
    Zullen de blaadjes dan nog gelezen worden/

    Ach, jij verdient er wat mee en dat telt.

    Zonnige groet,

  10. Gelukkig geen foltering…want geeft jou toch wat ruimte om wat ruimer te leven.
    Dat valt mee 10 minuutjes…al doe ik het je niet na.
    Hou het wel bij HH en oppassen hihi
    Slaap wel

  11. Het voordeel van die rondes is dat ge mensen tegenkomt en het sociale contact blijft onderhouden ook denk ik Karel & da centje is ook goed meegenomen…

  12. Ha karel
    Speciaal voor Co hihi…dus je komt het op blogger ook wel tegen.
    Komt vandaag …makkie voor jou haha
    Ja kwam 2 namen tegen onder het gedicht….dus van wie het uiteindelijk is weet ik niet.
    Maar nu staat het bij mij in het blog..grijnzzz
    Ha jou beperken in je vrijheid zou niet durven…hou er zelf ook wel van en vooral de denkvrijheid.
    groetjes en geniet je dag

Geef een reactie

