weekend

zo luitjes

wat vliegt de tijd hé , al weer een week voorbij
was ik vorige week in het mooie Makkum
dit weekend wil ik weer een fijne wandeling maken
zal het weer ff goed bekijken of het zaterdag wordt of toch de zondag
en dan wandel ik tussen

Hemmen Dodewaard en Oosterhout

of ik daar geluk vind
geen idee
wel weet ik dat wandelen mij gelukkig maakt
en als ik zo om mij heen kijk ben ik ook gelukkig dat ik het nog kan

Wie-zoekt-naar-het-geluk---Lidia

in de maand van de natuur
ga ik voor 100 %

Natural 100%

wens U een heel fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

23 thoughts on “weekend”

  1. Ik snap niet dat ik geen berichtjes meer van jou leuke ppsjes enz.. in mijn mailbox krijg Karel.
    Wens je morgen een fijne zondag en nu een fijne avond en goede nachtrust
    Groetje, Ria

    1. mogge Ria
      ik snap er ook niks van , mijn reacties bij jou komen er al een tijdje niet te staan , krijg wel nog bericht als je een nieuw blog hebt
      wens ook jou een fijne dag
      lieve groet , Karel

  2. Blosjes kan je het ook noemen en die krijg je morgen vast met deze hitte…of gaat de pet op?
    Wens je een mooie wandeling…
    Vandaag zijn onze logetjes naar het blote voetenpad geweest van Toon Kortooms…ze vonden het geweldig 🙂
    Je ziet vast de foto’s wel…trusten

  3. weer heel moois hier gezien Karel,
    wens je een hele fijne wandeldag toe met aangename temperaturen,
    geniet van een fijne zondag en ben al benieuwd naar je foto’s (die neem je toch weer zeker?)
    Voor straks slaap lekker en morgen gezond weer op,
    Greetje

  4. Ha karel
    Dus jij gaat niet naar het blote voetenpad…was voor de kleintjes een hele belevenis en helemaal onder de modder naar huis hj
    Denk dat je de pet vandaag ook niet nodig hebt…hier is de zon maar weinig maar het is wel broeierig warm.
    Wandel ze

  5. Wat zul je het warm gehad hebben onderweg! Ik hoop dat je voldoende drinken bij je had want het was een behoorlijke tippel.
    De tijd vliegt voorbij. En zoveel dingen te doen. Misschien omdát we te veel dingen doen?
    Lieve groet

  6. Dag Karel, ik ben er weer na een korte wandelvakantie in de Ardennen. Het was er heet, maar lekker koel in de bossen. De benen zijn gehavend van het struikgewas, de muggen en de dazen. Maar dat komt goed. Hopelijk vind ik deze week de tijd om nu en dan een blogje te schrijven over mijn uitstap.
    Geniet van je wandelingen! Voor mij is het ook het fijnste wat er is. Gewoon doorstappen, kijken en blijven ademen. Niets beter voor een mens.
    Liefs Bea

Geef een reactie

