gein uit de mailbox

zo luitjes

donderdag hebben we weer
en ook het weer
is goed
toch

en genoten van de tropen in ons landje
viel voor velen niet mee vermoed ik
ik kan gelukkig goed tegen de warmte en kan nu natuurlijk m’n gemak houden
was maandag en dinsdag wel anders
gister echt een mak an dag , al vroeg de boodschapjes binnen
en nadien rustig aan het hele huis ff gestoft en gezogen
en in de middag in de rustmode

unnamed2AV8VMPBunnamedWA1GISTY34q6t2wunnamedunnamedDNMDO6C2ewfawe q

in de maand van de natuur
wil ik U wat mooie landschappen laten zien
vind U vast niet erg

Beautiful Landscapes

wens U fijne dagen

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

22 thoughts on “gein uit de mailbox”

  1. Dat was even gans anders toen die neushoorn verscheen hé Karel & las ook dat jij uw huis leeg gestoft & gezogen hebt(hmm) in die hitte…Tot frooooooooooooooms en iets minder warm….

  2. Leuke geintjes Karel. Jammer dat ik de landschappen niet door kreeg.
    Wens jou een fijne zonnige dag .Voor mij mag het iets minder heet:-)
    Zonnige groetjes, Ria

  3. hele leuke geinige plaatjes Karel en een prachtige presentatie met schitterende beelden. Hele goede keuze!
    Geniet van deze mooie zomerdag, het is gelukkig niet zo heet als gisteren, toch rustig aan doen….
    Lieve groetjes Greetje

  4. Hoi karel
    Meest bekende plaatjes maar wel leuk…ik ga voor de eerste haha
    Wel een mooie pps en ook die geeft wel koelte 😉
    Ja blijft warm en jij aan de wijkjes…s6
    Groetjes en geniet je dag

  5. Dus morgen dat herrieschopding zetten ?
    Zit me hier peentjes te zweten…ja als je flink aanpakt voor het weekend dan wil dat wel pffttt
    Maar goed we zitten er weer netjes bij, morgen de vloer nog even en de logetjes kunnen komen hihi
    Smakelijk en fijne avond

  6. Later is al láng begonnen…
    Er zitten weer heel leuke grappen tussen. De een nog leuker dan de ander. Wat is gein toch fijn (-:
    Je PPS bevalt me uitstekend. Op Pinterest heb ik een map van ze aangelegd. Daar zitten ook zulke fraaie exemplaren tussen.
    Fijn weekend en een lieve groet

Geef een reactie

