weinig tijd

zo luitjes

en had U net zo’n fijn weekend als ik
mag het hopen voor U
ben verwend zo als altijd als ik daar ben door mijn kleine nichtje
lekker eten en een goed bed om te rusten na fijne dagen
gelukkig kon ik haar zus , ook een lief nichtje van mij
wat helpen met haar nieuwe lieverd de PC
er was kermis in het dorp , ik schoot een punt of 10
wandelde een rondje om en door het mooie dorp
bekeek zelfs ff het kaatsen
hielp ook nog een neeffie en zijn meissie wat met laptop en tablet
al in al een geweldig weekend
nu thuis een mailbox die bijna overstroomt van veel moois uwerzijds
geef me ff tijd en ik kom het aanschouwen

morgen maandag heb ik buiten mijn 2 vaste wijkjes reclame er nog
5 inval wijkjes bij , dus nog meer drukte
maar het is voor een goed doel , dat het is mij vergeven  , toch

ik houd het vandaag bij de natuur van de maand
waarbij ik zeg , ik ben het wel eens met alle spreuken ook

natuur en gezegden eva

wens U een fijne start in de nieuwe week

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “weinig tijd”

  1. Ha jij druk…vertel eens wat nieuws 😉
    Maar de hele fam weer up to date en je mailbox is geduldig die bewaard alles wel…
    Een prachtpps ook al kon je niet klikken hihi
    Slaap wel

  2. Mogge Karel, mooi weer om al dat werk te verzetten. Ik vlieg er vandaag ook weer in. Ben heel benieuwd wat me allemaal te wachten staat. Fijne dag Karel

  3. Goeiemorgen Karel , welkom thuis 🙂 . Iedereen weer tevreden en iedereen kan weer vooruit 🙂 . Prachtige pps heb je al uitgezocht en geplaatst 🙂 . Wens ik jou ook een goeie start van de nieuwe week , liefs Anja . Neem maar genoeg drinken mee op je ronde , het wordt denk ik puffen 😉

  4. Dag Karel, ik wens je een heel fijne maandag. Nu vertrek ik ook voor mijn ronde. Weliswaar op de fiets samen met dochterlief. Een beetje happen, trappen en kletsen. Lieve groet.

  5. Hoi karel
    De achterstand door het gat in de mailbox eruit gevallen of werk je stap voor stap…nu je wijkjes in ieder geval en wat anja zegt zorg voor genoeg drinken…ploeter ze…groetjes en geniet je dag

  6. dag Karel,
    heel veel succes met je wijkjes, hoop voor jou dat het niet te warm is,
    hier is het buiten bijna niet uit te houden, zo heet……
    Wens je verder een hele fijne week toe en doe waar je zin in hebt,
    liefs Greetje

  7. Mooi Karel dat je zo,n fijn weekend had. Prachtige pps en zeker ook de muziek waar ik nu van geniet.
    Vandaag begin van enkele mooie maar ook warme dagen. Rustig aan en genoeg drinken maar dat weet je zelf ook wel denk ik zo.
    Fijne avond Karel
    zonnig groetje, Ria

  8. Druk, druk, druk…Soms vergeet een mens gewoon te leven. Vergeet je niet te genieten (-: Eindelijk schijnt de zon. Het doet me goed die warmte op m’n bolletje. Je pps was prachtig. De allereerste foto is mijn favoriet!
    Lieve groet

Geef een reactie

