weekend weg

zo luitjes

het weekend is weer hier en ik zal daar zijn

rara waar is dit

995124

juist het mooie dorp Makkum
al zie je de schepen zo mooi als hier boven nog maar zelden
zal zeker een rondje wandelen door en om het dorp over de haven en de dijk

ja wat onverwacht eigenlijk , maar een nichtje van me heeft een nieuwe pc
en die zit daar wat mee , hoe dit en dat en zus en zo
en ja zelfs haar zus ( je ) zag wat vreemd aan tegen dat W10
is voor mij ook nog wat nieuw , maar heb het hier op mijn kassie zo ik het hebben wil
dat ik vermoed dat als ik zondag naar huis ga
m’n beide lieve nichtjes zeggen
je hebt ” lieverd ”
zo heet de pc
goed in de juiste richting gestuurd

imagesS5P6M55K

in de maand van de natuur

Nature et Découverte

wens ik U een heel fijn weekend

en heb ik de kans kom ik ff een krabbel zetten hoor

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

43 thoughts on “weekend weg”

  1. Goeiemorgen Karel , had al ff spreuk geplaatst en daarna moest ik al even weg . Net terug en kan ik ff plakken en bij jou koekeloeren 🙂 . Ja, je zei al dat je wegging , zeker ook ff genieten van de omgeving daar 🙂 . Ik heb al genoten van je ppsjes 🙂 . Wens ik je een heel mooi weekend toe en tot …..? Liefs Anja

  2. ’t Amusement daar rond Makkum & de mooie natuur, tegen dat je thuiskomt heeft ” lieverd” al uw foto’s automatisch binnen gehaald(hmm)…
    Hier trekken wij er straks ook op uit Karel…

  3. Mogge karel
    Mooie voorstelling van een mooie plaats
    Ziet er in ieder geval mooi uit…en hoezo tot maandag je zit notabene bij de pc van fon haha
    De natuurpps staat ook vol mooie beelden maar dan anders…
    Maar oke als jij dat wil haha tot maandag maar dan ben je weer lopen met hindernissen hihi druk manneke
    mzl

  4. Goeie nacht Karel , jij zal nog wel lekker liggen te slapen of de plaswekker is afgegaan , hihi . Kom je even een fijne zaterdag wensen . Geniet van het weekend , liefs Anja

  5. Makkum! Dat is zo’n leuk plaatsje. Ik ken het van mijn fietstocht langs het IJsselmeer. De eerste stop na de Afsluitdijk. Er zit daar een heerlijke bakker, nou ja, zijn gebak dan (-:
    Ah…je hebt je nichtjes een plezier gedaan. Wat lief van je. Verbaasd me niets, hoor! Lieverd, wat een grappige naam om aan je pc te geven.
    Fijne dag in Makkum, Karel,
    lieve groet

    1. ha die Mirjam
      ja een pracht dorp waar ik al als baby kom 🙂
      en er komen nog vele fietsers om een lekker gebakkie hoor 🙂
      ja ik heb goed kunnen helpen en flink wat kunnen uitleggen , vragen zullen er zeker blijven
      ja zij geeft haar pctje een naam hihi en voor velen is dat kassie toch ook een lieverd 🙂

Geef een reactie

