gein uit de mailbox

zo luitjes

ik mijn wijkjes weer in
en U hopelijk weer met een mooie glimlach op het smoeltje
hier weer vandaan gaan
🙂

school examens inmiddels gedaan en op vakantie gegaan
ik doe elke dag nog examen
al is de uitkomst niet meer zo belangrijk

Onderwerp: examen
Hier de vragen van een examen en de antwoorden van de student.
Hij was gebuisd, maar ik zou hem 100 % gegeven hebben.

V: In welke oorlog stierf Napoleon?
In zijn laatste

V: Waar is het verdrag van Versailles getekend ?
Onderaan de laatste bladzijde

V: In welke staat vloeit de Mississippi ?
In vloeibare staat

V: Wat is de voornaamste oorzaak van echtscheiding?
Het huwelijk

V: Wat is de grootste oorzaak van buizen ?
De examens

V: Wat kun je nooit eten als ontbijt ?
Middagmaal en avondmaal

V: Wat lijkt op deze halve appel ?
De andere helft

V: Als je een rode steen in de zwarte zee gooit, wat gebeurt er dan?
De steen wordt nat

V: Hoe kan een man acht dagen zonder slapen?
Geen probleem : hij slaapt ’s nachts

V: Hoe kan je een olifant met één hand optillen?
Je zult nergens een olifant met één hand vinden

V: Als je in één hand 2 appels en 3 peren hebt en in de andere hand 2 peren en 3 appels, wat heb je dan ?
Zeer grote handen

V: Als acht man 10 uur nodig hebben om een muur te metsen, hoelang zou het duren met zes man ?
Niets, de muur is al gemetst door die 10

V: Hoe kan je een rauw ei op een betonnen vloer laten vallen zonder die te breken
Heel gemakkelijk : een betonnen vloer breekt niet zo gemakkelijk.

Geslachtsorgaan

Er wordt aangebeld en de vrouw des huizes doet open.
Voor de deur staat een man
Mevrouw, heeft U misschien een geslachtsorgaan?
De vrouw is sprakeloos, zegt niets en slaat de deur dicht.
De volgende dag wordt er weer aangebeld, dezelfde man staat voor de deur en
weer vraagt hij
Mevrouw, zou ik U mogen vragen, heeft U misschien een geslachtsorgaan?
Weer gooit de vrouw, zeer gegeneerd, de deur dicht.
’s Avonds vertelt zij het aan haar man.
Die is zeer gepikeerd, houdt een tirade over het verval van de maatschappij
in het algemeen en de moraal inhet bijzonder.
Hij besluit de volgende dag een dag vrij te nemen, om de man
eens een flink lesje te leren.

Op het einde van de volgende dag gaat weer de deurbel.
De man pakt een honkbalknuppel en neemt plaats achter de deur, zodat hij van
buitenaf niet gezien kan worden.
De vrouw maakt open.
Mevrouw, zou ik U mogen vragen, heeft U misschien een geslachtsorgaan?
wat een vraag, natuurlijk heb ik een geslachtsorgaan, wat denkt U wel!
zegt ze ditmaal, gesterkt door de aanwezigheid van haar man achter de deur.

Goed, zegt de man, zou U dan aan Uw man willen vragen of hij dat van U
voortaan gebruikt in plaats van dat van MIJN vrouw?

Drie werkloze poezen staan te kletsen :
1ste poes :  Ik zou graag bij Stabilac werken :
’s morgens melk, ’s middags melk, ?s avonds melk.
2de poes :
Ik zou liever bij Whiskas werken :
’s morgens Whiskas, ’s middags Whiskas en ’s avonds Whiskas.
3de poes :
Ik wil bij Jupiler werken”.
De andere 2 poezen: Hoezo Jupiler ?
Wel,’s morgens ne kater, ’s middags ne kater en ’s avonds ne kater !

zo kan die wel weer Karel

ach 1tje nog

Blag._Google_Earth_fc

ff in het 4 kantje klikken
pas op kunnen 18+ beelden geven

hj

in de maand van de natuur
een mooi stukje in het mooie Limburg

Natuurgebied De Luysen 2014

ik sluit zo af en ga slapen

wens ik U een paar fijne dagen

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “gein uit de mailbox”

  1. Ja ik ook…maar hou de boot meestal een beetje af…
    De vragen van een examen en de antwoorden geweldig…
    Oke de man en vrouw ook maar die kende ik al.
    Dan de pps verrassend en afsluiten met een mooie natuurpps…
    Je hebt weer goed je best gedaan 🙂
    Slaap wel

  2. Geweldig die examenvragen en de mop van de man aan de deur hahahaha.
    wat een leuke pps .Die kevertjes zo geinig en vooral die ogen van Google op de wereld gericht. Prachtig
    Nu ga ik ook slapen en wens jou een goede nacht Karel.
    groetje, Ria

  3. Hahaha Karel, nu zal iedereen op 18+ gaan inzoomen. Ik geef toe, het was spannend!
    De antwoorden op school bevreemden me niet. Het is vaak zo grappig. Ik vroeg ooit naar de verzamelnaam voor bacteriën, gisten en schimmels. Dat zijn micro-organismen. Ik kreeg micro-orgasmen als antwoord. Altijd leuk!
    Nog een fijne dag Karel!

  4. Goeiemorgen Karel , dat was weer lachen 🙂 ook al kende ik er al veel 😉 . Zo’n dingen krijg ik ook vaker in de mail , haha , altijd leuk 🙂 . Ben nog niet zo lang thuis en ga eens beginnen aan de inhaal . Wens ik je een droge ronde toe en een hele fijne dag , liefs Anja ♥

  5. Hoi karel
    Je weet dat ik geen fan ben van deze taal maar chinees zou zelfs ik niet kunnen volgen haha
    Maar goed doe het wel gewoon dat duits al zullen er fouten genoeg in mijn teksten staan…
    Hopelijk geen domme voutjes hihi
    Wandel ze

  6. Dat van mij is tv duits…geleerd van veel duitse tv kijken in het verleden.
    Daar waren meestal goede westernfilms.
    En och in de wandelgangen leer je ook wel wat en met ctrl c en v kom je een heel eind.
    Smakelijk en fijne avond

  7. Ha moet weer lachen om je reactie
    Nee duits sprekende indianen zijn niet om aan te horen…maar heeft samen met de basis wel gezorgd dat ik duits we goed kan verstaan…heb alleen veel moeite wanneer het der, die oder das moet zijn
    Bankhangze

Geef een reactie

